Dost bylo teorie, důležitá je i praxe. To si můžou říct studenti, kteří se letos zapojí do 9. ročníku Seznam studentské kampaně (SSK). Získají tak jedinečnou praxi v online marketingu u české internetové jedničky. Cílem je nabídnout studentům nejen teoretické znalosti, ale hlavně je naučit, jak pracovat s reklamním systémem Sklik.
Studenti absolvují celkem osm workshopů vedených odborníky ze Seznamu, kteří je postupně seznámí s tím, jak reklamní systém Sklik funguje, jak se kampaně zakládají, optimalizují a vyhodnocují. Tyto zkušenosti poté převedou do praxe – najdou si klienta, vytvoří pro něj reklamní strategii, následně kampaně vytvoří a spravují. Výsledky odprezentují odborné porotě a ta vybere tři týmy, které se zúčastní velkého finále. Z něj vzejde vítězný tým, který získá buď stáž přímo v Seznamu, nebo možnost konzultace pro svůj podnikatelský projekt.
Více informací o SSK najdete na webu soutěže. A na to, jak svou účast v loňské Seznam studentské kampani hodnotí samotní studenti, se můžete podívat ve videu.
SSK může být odrazový můstek k dalším projektům
Stále časteji se stává, že i když studenti přímo nevyhrají, tak své zkušenosti ze SSK přesto zúročí v praxi. Třeba jako studenti 3. ročníku VOŠ v Plzni, kteří díky znalostem a zkušenostem získaným v Seznam studentské kampani vytvořili marketingovou strategii pro pivovar Elektrárna.
My už se těšíme nejen na výsledky studentů, ale hlavně na to, že někteří z nich zahájí svou kariéru v online marketingu právě díky této zkušenosti. A kdo ví, třeba se někteří z nich brzy stanou našimi kolegy v Seznamu.
Všem studentům přejeme hodně štěstí!
Za tým Seznam studentské kampaně Jakub Loula