Digitální marketing se rychle mění a s blížícím se koncem cookies třetích stran je třeba se zaměřit na využití 1st party dat. Propojení platformy Tealium se Sklikem otevírá nové možnosti cílení na vlastní zákazníky. Objevte, jaké výhody integrace přináší.
Co je Tealium?
Tealium je pokročilá platforma pro správu zákaznických dat, která firmám pomáhá centralizovat, organizovat a aktivně využívat 1st party data. Díky propojení se Sklikem můžete uživatelská data jednoduše využít pro cílení reklam a oslovování správného publika v českém internetovém ekosystému.
3 výhody propojení Tealium a Skliku
Snadnější správa a aktivace 1st party dat
Tealium umožňuje shromažďovat a sjednocovat data o zákaznících z různých zdrojů, jako jsou webové stránky, mobilní aplikace nebo CRM systémy. Díky této integraci můžete data okamžitě využít v Skliku k přesnějšímu cílení reklam.
Efektivnější retargeting a personalizace kampaní
Díky propojení s Tealium můžete vlastní data automaticky synchronizovat do Skliku, a tím bez nutnosti manuální práce lépe využívat retargeting a personalizovat kampaně. Výsledkem je efektivnější využití rozpočtu a vyšší návratnost investic.
Řešení pro budoucnost bez cookies třetích stran
Se stále přísnějšími regulacemi v oblasti ochrany soukromí a ústupem cookies třetích stran je práce s 1st party daty klíčová pro dlouhodobě úspěšný digitální marketing. Integrace Tealium a Skliku vám umožní budovat vlastní datové strategie a zajistit si stabilní přísun relevantních zákaznických informací.
Využijte sílu vlastních dat – třeba hned
Integrace mezi Tealium a Sklikem přináší nové možnosti, jak využívat vlastní data pro cílenou reklamu. Díky automatizovanému propojení vám pomůže získat konkurenční výhodu, protože dokážete lépe zasáhnout relevantní cílovou skupinu.
Chcete se o této integraci dozvědět více? Prozkoumejte připravenou dokumentaci nebo nás kontaktujte a zjistěte, jak může Tealium pomoci vašemu podnikání.
Během posledního roku jsme kompletně přepracovali metodu, jak identifikujeme zájmy uživatelů. Díky využití hlubokých neuronových sítí, pokročilých jazykových modelů včetně seznamácké SeLLMy a nejnovějších technik přirozeného zpracování jazyka jsme dosáhli výrazného zpřesnění klasifikace obsahu. Pojďme si shrnout, co to pro vás znamená.
E-shopy, které fungují na platformě Shoptet, svým zákazníkům od loňského listopadu umožňují využít přihlašovací tlačítko od Seznamu. Shoptet k němu ve spolupráci se Seznamem nově přidává i možnost přihlášení pomocí mechanismu FedCM. Co e-shopaři a jejich zákazníci díky novince získají?
Přinese lepší výsledek retargeting, nebo cílení na vlastní seznamy zákazníků? To je otázka, na kterou odpovídá případová studie agentury VONDRÁK&HEISIG. Zjistíte v ní, jakou cestou specialisté oslovili potenciální zákazníky svého klienta – oficiálního českého distributora motocyklů Triumph.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.