Pivo je součástí naší kultury stejně jako hospody a další tradiční místa setkávání. Společně s pivovarem Krušovice jsme proto realizovali dvě výzvy s názvem Ať tu po nás něco zůstane, jejichž cílem bylo podpořit místa s historickou a komunitní hodnotou, která by jinak mohla zaniknout.
Jak jsme to udělali?
V každém ročníku mohli čtenáři nominovat objekty, které si zaslouží záchranu. První ročník se zaměřil na zchátralé budovy a jejich příběhy, kdy je lidé často vlastními silami renovovali. Druhý ročník byl reakcí na obtížnou situaci hospod na vesnicích a v menších městech, které se po pandemii a ekonomických problémech ocitly na pokraji zániku. Krušovice přispěly nejen finančně, ale i odborným poradenstvím.
Komunikace a zapojení publika
Hlavním formátem byly Seznam Native, které jsme podpořili širokou distribucí napříč Seznamem a sociálními sítěmi. Klíčovou strategií bylo začít každou výzvu příběhem, který čtenářům přiblížil hodnotu těchto míst a jejich důležitost pro komunitu. Například jsme popsali osud dvou kamarádů, kteří se pustili do záchrany historického kláštera, nebo příběh hospody v podhůří Krkonoš, která slouží jako centrum společenského dění již od roku 1750.
Jakých výsledků kampaň dosáhla?
První ročník dosáhl 256 922 zobrazení, což bylo o 105 % více než plánované hodnoty.
Druhý ročník zaznamenal 166 427 zobrazení a oslovil přes 155 000 unikátních čtenářů.
Celkově čtenáři poslali 2 274 nominací a 9 087 hlasů.
Měření pomocí Seznam Brand Lift ukázalo, že se Krušovicím podařilo vybudovat asociaci jako značky, která aktivně podporuje tradiční české hospody. Po kampani vímalo Krušovice jako hlavního ochránce těchto míst 28 % dotazovaných, oproti původním 11 % (nárůst o 155 %).
Pokud hledáte způsob, jak efektivně budovat povědomí o své značce a zároveň zákazníky zaujmout, rádi vám pomůžeme. V Seznam Brand Studiu se totiž výzev nebojíme. Kontaktujte nás na brandstudio@firma.seznam.cz a společně vytvoříme strategii na míru.
Díky výzvě Ať tu po nás něco zůstane jsme pomohli zachránit cenná místa, která by jinak mohla nenávratně zmizet. Oba vítězné objekty obdržely půl milionu korun a odbornou podporu, což jim dalo šanci na nový začátek.
Jezírka Banat jsou největší jezírkovou prodejnou v České republice, která si klade za cíl nejen prodávat produkty, ale také vzdělávat zákazníky a pomáhat jim s realizací. Přestože mají široké portfolio služeb, bylo důležité efektivně oslovit nové zákazníky a posílit pozici značky jako experta v dané oblasti. Proto jsme společně vytvořili kampaň na platformách Seznamu, která spojovala inovativní formáty s interaktivitou a odborným obsahem.
Menopauza představuje v naší společnosti stále tabu a téma, o kterém se příliš nemluví. Přitom jde o přirozenou fázi života, jež přináší velké změny a výzvy. Společně se značkou Feminus jsme se zaměřili nejen na přínos tohoto doplňku stravy, ale i na problémy, které ženy v období menopauzy doprovázejí. V rámci kampaně jsme proto kromě testování provedli i průzkum, abychom lépe pochopili jejich potřeby a obavy. A jaký byl výsledek?
Být vidět je pro každý e-shop základem úspěchů. A ví to i náš klient decoDoma. Proto jsme společně podnikli několik kroků, kterými jsme během relativně krátké doby výrazně zlepšili dohledatelnost jeho produktů na Zboží.cz. A postup jsme pro vás sepsali do případové studie.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.