Jakub Drahokoupil: Vlastní data jako recept na úspěšné kampaně

Zatímco osud cookies třetích stran zůstává nejistý, jisté naopak je, že už s nimi neoslovíte 34 % uživatelů českého internetu. Takže jak na efektivní kampaně, které zasáhnou to správné publikum? Odpovědí jsou 1st party data. Jakub Drahokoupil ve své přednášce popisuje, jaké nástroje vám pomohou vlastní data sbírat, aktivovat a chytře využívat.

Kromě tipů, jak využít 1st party data na maximum, Jakub představil také důležitou novinku, za kterou stojí jeho tým. Jde o Seznam Event Measurement (SEM) – nový způsob měření připravený na svět bez cookies třetích stran, který významně rozšiřuje možnosti retargetingu i měření konverzí a zároveň podporuje tržní standardy, jako je například Google Consent Mode. Měření lze navíc nasadit podobně jednoduše jako například Meta pixel. Pokud chcete zjistit víc, podívejte se na záznam celé přednášky.

Jakub Drahokoupil v Seznamu vede produktový tým uživatelských dat. Díky působení v různých digitálních agenturách i na volné noze má bohaté zkušenosti v oblasti webové a datové analytiky, zákaznických a datových platforem i produktového managementu. S více než 15 roky praxe je jeho cílem, aby data klientům přinášela reálnou hodnotu a nekončila v šuplíku.
Sdílet na sítích