Jiří Udatný: Věřte nevěřte. Mýty o cílení v digitální reklamě

13. června 2025

V digitálním prostředí koluje pěkná řádka mýtů. Tak třeba, říká se, že sociodemografie je nepřesná. Že zájmy nereflektují aktuální chování. Nebo že geolokace podle IP adresy ukazuje přesnou polohu uživatele. Jenže co je pravda a co fikce?

Jak zažité mýty a polopravdy obstojí, když se postaví proti aktuálním datům a novým možnostem cílení, které využívají strojové učení a velké jazykové modely? To zjistíte v přednášce inspirované devadesátkovou televizní klasikou – mysteriózním pořadem Věřte nevěřte.

Jiří Udatný vede v Seznamu divizi Identity a uživatelského profilu. Mezi jeho primární odpovědnosti patří rozvoj uživatelské identity, uživatelských dat a cílení. Jirka má přes 20 let zkušeností z prostředí mediálních agentur, kde se zabýval zejména datovou analytikou, měřením a vyhodnocováním reklamních kampaní nebo marketingovými výzkumy.
Sdílet na sítích