Přinášíme dvě novinky v administračním rozhraní Firmy.cz a zároveň informace o vychytávce, díky které budete víc vidět. Díky umělé inteligenci si nově můžete nechat automaticky vygenerovat popis činnosti i souhrn recenzí, který zákazníkům rychle ukáže, v čem vynikáte. A pokud podnikáte v oblasti retailu nebo služeb pro motoristy, můžete nově využít rozšířenou POI aukci na Mapy.com a zobrazit se i při méně přesném hledání.
1. Shrnutí recenzí pomocí AI
Nedávno jsme si v souvislosti s hodnocením profilů (a dobrou vizitkou pro uživatele obecně) představovali žebříčky firem, které mohou doložit kvalitu vámi nabízených služeb. Nově toho můžete docílit souhrnem recenzí generovaným umělou inteligencí. Ta průběžně analyzuje obsah nejnovějších recenzí nad 40 znaků a formou textace vytváří stručný souhrn z veškerých informací v textu.
2. Popis činnosti vygenerovaný AI
V předchozím článku jsme zmínili hned několik novinek, které mohou usnadnit práci z pohledu klienta. Další novinkou je možnost nechat si ve svém administračním rozhraní vygenerovat popis činnosti s pomocí umělé inteligence. AI model jednoduše vytáhne nejdůležitější informace z vašich webových stránek a vytvoří z nich text, který vystihuje vše podstatné, čemu se věnujete. V tomto případě jde opět o usnadnění práce v administračním rozhraní, které vám ušetří čas.
3. POI aukce pro retail a motoristy
POI aukce nabízí vybraným klientům další způsob, jak zvýšit svou viditelnost – propojuje Firmy.cz s Mapy.com a umožňuje zobrazit váš profil i bez konkrétního hledaného výrazu. Vaše firma se tak může objevit už při větším oddálení mapy, nejdále na úrovni zoomu 12.
Pod tzv. nejzajímavější body zájmu (tedy POI = „Point Of Interest“) už delší dobu spadá vybraná část klientů: restaurace a pohostinství, ubytování, sport, kultura a trendy. My tedy můžeme s radostí oznámit, že se tato aukce rozšiřuje o další dva: retail a služby pro motoristy.
Pokud vaše podnikání spadá do retailu nebo služeb pro motoristy (to si můžete jednoduše zkontrolovat v adminu), můžete se do aukce zapojit také. Pod záložkou Mapy.cz pak najdete konkrétní informace o tom, jaká investice je potřeba pro zobrazení vaší firmy při vzdálenějším pohledu na mapě.
S radostí můžeme už jen dodat, že díky rozšíření se počet klientů v POI aukci zvýšil z 2 300 na zhruba 8 000. I proto věříme, že může pomoct i vám oslovit víc zákazníků – stačí se připojit.
Manutan je silný hráč v oblasti vybavení kanceláří a provozů, přesto ale chtěl ještě více posílit svou online viditelnost a přitáhnout více zákazníků. Společně jsme nastavili kampaň na Seznamu zaměřenou na klíčová slova, důležité kategorie i konkrétní města. Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat: 129% nárůst prokliků, zobrazení na předních pozicích napříč republikou a hlavně – téměř dvojnásobné tržby.
V minulém článku jsme prošli Žebříčky firem, což je velké téma, které si zasluhuje samostatnou kapitolu. Nemůžeme ale vynechat ani další novinky a vylepšení, které vám usnadní práci v administračním rozhraní.
Jak víte z našich předchozích článků, dlouhodobě pracujeme na hodnoceních návštěvníků, kterých se nám daří získávat stále více. Právě tyto informace mohou být pro potenciálního zákazníka při výběru produktu nebo služby rozhodující. Vytvoření žebříčků nejlepších firem z daného oboru a lokality je dalším logickým krokem, kterým chceme podnikatelům pomáhat zvyšovat jejich viditelnost a důvěryhodnost. Pojďte se s námi podívat, jak žebříčky v praxi fungují.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.