Michal Janík: Optimalizace pro Sklik. Co ovlivňuje úspěch mimo reklamní systém?

2. července 2025

E-commerce v posledních letech představuje extrémně konkurenční prostředí. Globální hráči, jako jsou SHEIN, Temu nebo Allegro, umožnili, aby na český trh vstoupili přímí konkurenti lokálních e-shopů, a to třeba z druhé strany světa. Jaké chyby online prodejci nejčastěji dělají a co by jim naopak pomohlo, aby měli šanci v tvrdé konkurenci obstát? To je téma pro Michala Janíka.

Michal se v přednášce zaměřuje na faktory, které ovlivňují výkon kampaní mimo reklamní systém. Na konkrétních případech a datech ukazuje nejčastější chyby ve feedech a představuje tipy, jak analyzovat konkurenci, optimalizovat kategorie a rozhodnout, které produkty mají obchodní potenciál. A odpovídá i na otázku, kdy (ne)vsadit na automatizaci.

Michal Janík v digitálním marketingu působí od roku 2005 a zaměřuje se na efektivní správu produktových dat a automatizaci procesů. Aktuálně řídí skupinu, která stojí za nástroji pro automatizaci e-commerce včetně Mergada, evropského lídra v oblasti feed managementu. Dalšími nástroji jsou Bidding Fox, Pricing Fox a Feed Image Editor.
Sdílet na sítích