Radek Moravec & Jaroslav Petrnoušek: Ukradené Vánoce aneb Když rok trvá jen měsíc

Atraktivní vizuál je jedním z předpokladů úspěšné kampaně. Jak vzniká reklamní grafika v Seznam Brand Studiu a jak do ní tým z „interní reklamky Seznamu“ promítá své kreativní nápady? To – i díky ukázkám úspěšných projektů – zjistíte v přednášce Radka Moravce a Jaroslava Petrnouška.

Reklamní grafika je mnohem víc než jen pěkný obrázek. Je to prostředek, jak značku odlišit od konkurence a získat potenciální zákazníky na svou stranu. Seznamte se s možnostmi výroby reklamní grafiky v Seznam Brand Studiu, kde se nebojí ani gamifikace. To dokazuje zábavná a úspěšná Vánoční hra, která hráče zaujala natolik, že u ní často ztratili pojem o čase.

Radek Moravec má bohaté zkušenosti z oblasti grafického designu. V Seznamu vytváří a řídí originální kampaně, které propojují interaktivitu, hravost a efektivitu. Mezi jeho hlavní odpovědnosti patří návrh a realizace kreativních konceptů, online her či interaktivních bannerů, které posouvají komunikaci klientů na novou úroveň.
Jaroslav Petrnoušek v české internetové jedničce působí od roku 2017. Jeho úkolem je tvořit kód, který pohání interaktivní reklamu všeho druhu: od bannerů přes webové stránky až po zábavné online hry. Společně se svým týmem kodérů se také čtyři roky podílel na technické stránce článků Seznam Native.
Sdílet na sítích