Kdo chce dnes uspět v online marketingu, ten v kampaních sází na vlastní 1st party data. Pokud je chcete v Skliku naplno využít i vy, díky přímému propojení Raynet CRM a integrátoru Boost.space to zvládnete raz dva. Tak zapomeňte na složitou technickou přípravu a aktivujte své kampaně doslova na pár kliknutí.
Raynet CRM je jednoduchý, ale výkonný online nástroj pro řízení vztahů se zákazníky. Pomáhá více než 21 tisícům manažerů, obchodníků a majitelů zvládat chaos v datech, zrychlovat prodej a mít přehled o všem důležitém – od kontaktů přes obchodní případy a aktivity až po reporty. Rychle ho nastavíte, jednoduše ovládáte a připojíte k firemním nástrojům, které už znáte a používáte.
V Raynetu máte všechny informace o klientech i leadech, které můžete využít pro tvorbu skvělých retargetingových kampaní v Skliku. Mám radost, že díky spolupráci s Boost.space je propojení Raynetu s Sklikem otázkou několika kliknutí. Věřím, že tento typ spoluprací je přesně to, co nás i naše zákazníky posouvá kupředu a napomáhá k využití maximálního potenciálu všech zapojených systémů.
Přenos kontaktů do reklamního systému Sklik vám usnadní náš integrátor Boost.space. Ten je přímo napojený na bezpečné prostředí Skliku a umožní vám jednoduchý a automatizovaný přenos 1st party dat v podobě e-mailových adres. Jak propojení a aktivace 1st party dat funguje, zjistíte ve videu, které jsme pro vás připravili.
3 důvody, proč vsadit na vlastní 1st party data
- Víte, co vaši zákazníci chtějí
1st party data pocházejí přímo od vašich zákazníků, a proto můžete komunikaci a kampaně přizpůsobit na míru jejich chování i potřebám. Data vám navíc umožní oslovit uživatele, kteří se svým chováním nebo nákupními zvyky podobají vašim stávajícím zákazníkům.
- Nižší náklady a vyšší návratnost investic
Vlastní data získáváte zdarma z kanálů, které už využíváte. Vy tak můžete efektivněji pracovat s rozpočty a investovat jen tam, kde to skutečně přináší výsledky. Kampaně, které jsou postavené na 1st party datech, prokazatelně dosahují vyšší výkonnosti.
- Řešení pro dobu bez cookies třetích stran
Význam cookies třetích stran postupně klesá a možnosti cílení, které nabízejí, se rychle omezují. 1st party data, která máte plně pod kontrolou, jsou proto nejspolehlivější cestou, jak poznat své vlastní publikum a budovat s ním dlouhodobý vztah.
S Raynetem nás pojí dlouholeté a pevné partnerství. Jejich technologie byla vždy solidní a stabilní, a není náhodou, že Raynet CRM patří mezi nejúspěšnější české B2B SaaS a je v Česku nejpoužívanějším CRM vůbec. Právě tato spolehlivost a otevřenost je skvělým základem pro integrace, které jejich uživatelům přinášejí další hodnotu. Jsme nadšení, že můžeme stát za přímým propojením na Sklik a pomoci tak firmám vytěžit maximum z jejich vlastních dat.
Nejste si jistí, jak začít pracovat s 1st party daty? Nevadí, mrkněte třeba na náš článek, kde vám krok po kroku vysvětlíme, jak na to. A nebo prozkoumejte případovky, které vznikly ve spolupráci s klienty, kterým už vlastní data přinášejí skvělé výsledky.
Pro klienty Skliku je navíc využití Boost.space zcela zdarma, tak neváhejte, otestujte napojení ještě dnes a získejte náskok před konkurencí.
Za divizi Identity a uživatelského profilu Jakub Novotný