Podzimní RTB výzva: Předveďte sílu Omnichannel strategie v praxi

Omnichannel strategie dokáže propojit různé reklamní formáty a kanály do jednoho funkčního celku, který hravě osloví lidi v každé fázi jejich nákupní cesty. V podzimní RTB výzvě hodnotíme nejlepší kampaně, které umí využít tuto sílu naplno – od širšího zásahu přes lepší cílení až po měřitelné výsledky. Zapojte se do další RTB výzvy a ukažte, jak umíte všechny tyto přístupy zkombinovat.

Předveďte, jak umíte naplno využít výhody propojení více kanálů v rámci jedné kampaně. Zaujměte nás případovou studií a odneste si atraktivní ceny. 

Omnichannel v RTB 

Omnichannel kampaně propojují různé typy kampaní – například bannery, audiospoty, reklamu na venkovních digitálních panelech (DOOH), v chytrých televizích (CTV) nebo online hrách. Spojují je do jednoho uceleného příběhu napříč internetem.  

V prostředí RTB na Seznamu mohou inzerenti do své kampaně zapojit reklamní formáty pro desktop i mobilní telefony, včetně videí na různých platformách Seznamu. Díky využití dat a chytrého cílení můžete oslovit správné lidi ve všech krocích jejich nákupní cesty, a to od prvního seznámení s produktem až po samotný nákup. 

  • Popište, jaký přínos měla Omnichannel strategie pro vaši značku.
  • Zaměřte se na metriky napříč kanály – jak spolu fungovaly a jak se doplňovaly. 
  • Ukažte rozdíl oproti Singlechannel přístupu. 
  • Pokud jste využili storytelling, retargeting nebo práci s daty napříč kanály, pochlubte se. 

Jak se přihlásit do RTB výzvy? 

Přihlašovat se můžete od 18. srpna do 31. srpna 2025, a to pomocí jednoduchého formuláře na našem RTB webu. Soutěžit mohou kampaně nové i probíhající, pokud využívají více kanálů v Omnichannel strategii

Hodnotit budeme část kampaně probíhající mezi 1. 9. 2025 – 31. 10. 2025

Co budeme hodnotit? 

Při hodnocení se zaměříme především na: 

  • Výsledky a přínos jednotlivých kanálů v rámci celku. 
  • Porovnání s jednokanálovým přístupem. 
  • Kreativitu a strategické zapojení dat, storytellingu a dalších nástrojů. 

Ukažte, jak všechny tyto přístupy zvládnete zkombinovat s možností RTB od Seznamu. 

Výstupem ze soutěže bude krátká případová studie, prostřednictvím které můžete reprezentovat svou práci. Studii nám zašlete e-mailem na adresu rtbvyzva@firma.seznam.cz, a to nejpozději do 14. listopadu 2025.

Vyhlášení vítězů 

Vítěze RTB výzvy vyhlásíme nejpozději 28. listopadu 2025. Vítěz získá nejen skvělé ceny, jako například poukázku do Alza.cz v hodnotě 5000 Kč, nebo balíček Mixit dobrot, ale také publicitu – jeho případovou studii zveřejníme na našem Sblogu

Máte dotazy?

Potřebujete pomoci s nastavením dealů nebo výběrem vhodných kanálů? Obraťte se na svého RTB konzultanta, nebo nám napište na ko.rtb@firma.seznam.cz. 

 
Tým RTB 

Sdílet na sítích