Omnichannel strategie dokáže propojit různé reklamní formáty a kanály do jednoho funkčního celku, který hravě osloví lidi v každé fázi jejich nákupní cesty. V podzimní RTB výzvě hodnotíme nejlepší kampaně, které umí využít tuto sílu naplno – od širšího zásahu přes lepší cílení až po měřitelné výsledky. Zapojte se do další RTB výzvy a ukažte, jak umíte všechny tyto přístupy zkombinovat.
Předveďte, jak umíte naplno využít výhody propojení více kanálů v rámci jedné kampaně. Zaujměte nás případovou studií a odneste si atraktivní ceny.
Omnichannel v RTB
Omnichannel kampaně propojují různé typy kampaní – například bannery, audiospoty, reklamu na venkovních digitálních panelech (DOOH), v chytrých televizích (CTV) nebo online hrách. Spojují je do jednoho uceleného příběhu napříč internetem.
V prostředí RTB na Seznamu mohou inzerenti do své kampaně zapojit reklamní formáty pro desktop i mobilní telefony, včetně videí na různých platformách Seznamu. Díky využití dat a chytrého cílení můžete oslovit správné lidi ve všech krocích jejich nákupní cesty, a to od prvního seznámení s produktem až po samotný nákup.
- Popište, jaký přínos měla Omnichannel strategie pro vaši značku.
- Zaměřte se na metriky napříč kanály – jak spolu fungovaly a jak se doplňovaly.
- Ukažte rozdíl oproti Singlechannel přístupu.
- Pokud jste využili storytelling, retargeting nebo práci s daty napříč kanály, pochlubte se.
Jak se přihlásit do RTB výzvy?
Přihlašovat se můžete od 18. srpna do 31. srpna 2025, a to pomocí jednoduchého formuláře na našem RTB webu. Soutěžit mohou kampaně nové i probíhající, pokud využívají více kanálů v Omnichannel strategii.
Hodnotit budeme část kampaně probíhající mezi 1. 9. 2025 – 31. 10. 2025.
Co budeme hodnotit?
Při hodnocení se zaměříme především na:
- Výsledky a přínos jednotlivých kanálů v rámci celku.
- Porovnání s jednokanálovým přístupem.
- Kreativitu a strategické zapojení dat, storytellingu a dalších nástrojů.
Ukažte, jak všechny tyto přístupy zvládnete zkombinovat s možností RTB od Seznamu.
Výstupem ze soutěže bude krátká případová studie, prostřednictvím které můžete reprezentovat svou práci. Studii nám zašlete e-mailem na adresu rtbvyzva@firma.seznam.cz, a to nejpozději do 14. listopadu 2025.
Vyhlášení vítězů
Vítěze RTB výzvy vyhlásíme nejpozději 28. listopadu 2025. Vítěz získá nejen skvělé ceny, jako například poukázku do Alza.cz v hodnotě 5000 Kč, nebo balíček Mixit dobrot, ale také publicitu – jeho případovou studii zveřejníme na našem Sblogu.
Máte dotazy?
Potřebujete pomoci s nastavením dealů nebo výběrem vhodných kanálů? Obraťte se na svého RTB konzultanta, nebo nám napište na ko.rtb@firma.seznam.cz.
Tým RTB