Značka Barum, tradiční český výrobce pneumatik, využila formát Seznam Talks k posílení svého vnímání jako symbolu kvality za dobrou cenu. Čtenářům jsme odvyprávěli příběh, ve kterém se propojila dlouhá historie s inovacemi a současnými hodnotami. Cílem kampaně bylo nejen upevnit spojení Barum s kvalitou, ale zároveň oslovit mladší generace řidičů.
Společně se značkou Barum jsme chtěli ukázat, jak se tradice a dlouholetá kvalita pojí se současnými požadavky na bezpečnost a spolehlivost. Naším cílem bylo, aby čtenáři vnímali Barum jako značku s bohatou historií, která už desítky let vyrábí pneumatiky, na které se řidiči mohou spolehnout.
Čtenáře jsme zaujali příběhem o historii značky a jejím spojení s Tomášem Baťou a následně představili, jak Barum kombinuje zkušenost s technologiemi a inovacemi. V rámci Seznam Talks jsme vyzpovídali vedoucího zákaznického servisu Aleše Langera o výrobním procesu a marketingovou ředitelku Magdu Nagy o vizi a inovacích značky.
Zatímco muži často přistupují k autům a jejich klíčovým součástem – v tomto případě k pneumatikám – s jasně daným názorem, ženy bývají v této oblasti spíše otevřenější a méně vyhraněné. Díky tomu na ně překvapivě dobře funguje i obsahově poutavá komunikace, která je na první pohled určena spíše mužskému publiku.
Jaké výsledky kampaň přinesla?
- Asociace značky s kvalitou a dobrou cenou se zvýšila o 61 procent.
- Zatímco muži kladli důraz především na praktickou stránku pneumatik, ženy oceňují i historii a zkušenost značky. V čistě ženské skupině bylo vnímání Barum jako kvalitní za dobrou cenu o 10 procentních bodů vyšší než u mužů.
- Zájem o téma potvrdilo i 95 komentářů od našich čtenářů v diskuzi.
- Průměrný čas strávený na stránce dosáhl 6 minut a 7 sekund, což je o 48 procent více než běžný benchmark.
Pokud hledáte způsob, jak efektivně budovat povědomí o své značce a zároveň zákazníky zaujmout, rádi vám pomůžeme. V Seznam Brand Studiu se nebojíme výzev – napište nám na e-mail brandstudio@firma.seznam.cz a společně vytvoříme strategii na míru.