Vítězové Agenturní spolupráce roku 2024 předali neziskovým organizacím celkem 400 000 korun

Aneta Kapuciánová 19. září 2025

Česká internetová jednička, společnost Seznam.cz, vyhlásila vítěze už čtvrtého ročníku Agenturní spolupráce roku. Za loňské kampaně ocenila Acomware, VML, Omnicom Media Group, Dentsu, Publicis Groupe, Deserved, Mindsquared, Performio a EuroAgency.

Odborná porota složená ze zástupců společnosti Seznam.cz oceňovala nejlepší projekty mediálních a kreativních agentur v celkem osmi kategoriích. O finálové umístění se utkaly necelé dvě desítky agentur se svými projekty realizovanými v seznamáckém reklamním prostoru.

„Spolupráce s agenturami byla loni velmi intenzivní a ve srovnání s předchozími lety dále rostla. Agentury nás stále více vnímají jako komplexní mediální dům a využívají synergie mezi jednotlivými mediatypy, což jim pomáhá vytvářet na míru šitá řešení pro klienty napříč segmenty,“ pochvaluje si agenturní partnerství Ondřej Polášek, manažer obchodního týmu klíčových zákazníků.  

Autorem nové ceny pro vítěze je designér Roman Kvita.

V Mediálních kategoriích vítězila řeč čísel  

V rámci mediální kategorie byly uděleny čtyři ceny. Konkrétně v oblasti cross-mediální spolupráce, Skokanovi roku, Sklik Ověřené agentuře roku a Sklik Certifikované agentuře roku.  

Cross-mediální spoluprací zaujala porotu kampaň agentur Euro-Agency a Performio pro klienta Mountfield. Byla splněna podmínka investovat alespoň polovinu rozpočtu do jiných než online kanálů Seznamu a zapojit minimálně dva typy nestandardní reklamy.  

Skokanem roku se stala agentura Mindsquared, která zaznamenala nejvyšší procentuální meziroční nárůst spoluprací na stejném klientském portfoliu.  

Cenu pro Sklik Ověřenou agenturu roku si odnesli zástupci Deserved, kteří v rámci programu Ověření nejlépe využili potenciál Skliku. Při práci na portfoliu svých klientů prokázala agentura schopnost kombinovat široké spektrum formátů a cílení a aktivně zapojovala nové funkce platformy. 

Mezi Sklik Certifikovanými agenturami v roce 2024 nejvíce zazářila agentura Acomware, která pro své klienty dokázala naplno využít možnosti Skliku. Vynikla nejširším využitím dostupných funkcí a cílení, čímž potvrdila svou špičkovou expertizu. 

Ocenění nápaditosti a kreativity  

Druhou oblastí, která byla v rámci Agenturní spolupráce roku 2024 hodnocená, byly kreativní kampaně. O vítězi tak rozhodoval nápad a kreativita provedení. Kategorii Obsahová spolupráce roku ovládla agentura Omnicom Media Group s kampaní Dacia pro Renault Česká republika. Spojila obsahovou spolupráci Seznam Native se seriálem tipů na neokoukaná výletní místa s guerillovou akcí zabahněného Dusteru v Pařížské. Kampaň dosáhla výrazného zájmu veřejnosti i 100% nárůstu zájmu o vyzkoušení vozu. 

Za Videokampaň roku byla oceněná agentura Dentsu. Pro zviditelnění značky Fortuna využila exkluzivní spolupráci u videocastu Nosiči vody, který navíc zarámovala brandingem okolo článků, kde videocasty vycházejí. Skvěle tak propojila značku s publikem, které tento konkrétní obsah sleduje. 

Agentura VLM se stala vítězem kategorie CSR kampaň roku. Pro Český paralympijský výbor vytvořila kampaň „Stejní, ale jiní“, která podpořila zájem o parasport a paralympijské hry. Edukativní a emocionální koncept ukázal, že sport přináší stejné emoce bez ohledu na to, kdo soupeří. Kampaň zasáhla široké publikum a přinesla výrazný nárůst sledovanosti i návštěvnosti webu. 

Za Offline kampaň roku byla oceněná agentura Publicis Groupe. Pro Fidorku klienta Modelez originálně využila offline kanály Seznamu. Ve spolupráci s rádiem Expres FM navázala na pořad s názvem Nebududoma a proměnila ho v letní road-trip koncept s tipy na výlety po celé ČR. Kampaň běžela v rádiu, podcastech, na webu i sociálních sítích. 

Více o vítězích a jejich kampaních zjistíte na webu Agenturní spolupráce roku.

Vítězné agentury věnovali 50tisícový kredit do Skliku neziskovým organizacím  

Už tradičně se vítězové jednotlivých kategorií podělili o své výhry se zástupci neziskového sektoru. Ti tak získali kredit do reklamního systému Skliku v hodnotě 50 000 Kč. Celkem tedy Seznam.cz věnoval v rámci AGSR neziskovým organizacím 400 000 korun.  

  • Agenturní skupina Publicis Groupe pomohla Lince bezpečí.   
  • Agentura VML podpořila Dům pro Julii.   
  • Agenturní skupina Omnicom Media Group věnovala šek organizaci Živá půda.   
  • Dentsu se zasadí svou podporou o Svobodu zvířat.  
  • Performio a Euro-Agency podpořily společným vítězstvím Paracentrum Fenix. 
  • Agentura Mindsquared udělala dobrý skutek pro AutoMat.   
  • Agentura Deserved se zasloužila o radost v organizaci Zdravotní klaun.  
  • Acomware podpořil udržitelnou módou, kterou propaguje Swap Prague.  
Aneta Kapuciánová

PR manažerka a tisková mluvčí

Sdílet na sítích