První týden v nové práci bývá pro většinu studentů velká výzva. Lenka Matulová, která studuje na Mendelově univerzitě, nastoupila do brněnského týmu Skliku, kde bude působit jako Trainee v konzultantském týmu. Čeká ji spojení teorie s praxí přímo u jednoho z největších hráčů českého digitálního trhu. A my jsme se jí zeptali, jak první týden v Seznamu hodnotí.
Chcete během studia získat praxi v PPC a online marketingu, naučit se pracovat s daty a zapojit se do reálných projektů? Trainee program v Seznamu nabízí studentům roční spolupráci s týmy, které patří k těm nejlepším v oboru.
Jaký byl tvůj první týden v Seznamu?
Docela intenzivní, ale v dobrém. Hodně věcí pro mě bylo nových, ale kolegové byli od začátku ochotní pomoct, takže jsem se rychle cítila být součástí týmu.
Co tě během prvních dnů nejvíc překvapilo?
Asi to, jak rychle jsem se mohla zapojit. Onboarding je fakt dobře připravený, člověk má hned jasno, co a jak. A taky mě překvapilo, kolik různých projektů se tu řeší – je toho hodně, kde se dá učit přímo v praxi.
Trainee Lenka Matulová
Na co se během stáže nejvíc těšíš?
Hlavně na práci na reálných projektech. Ve škole se naučím spoustu teorie, ale až tady uvidím, jak to funguje v praxi. Těším se i na konkrétní úkoly, kde bude vidět, že má moje práce dopad. A velkou roli pro mě má i spolupráce s kolegy. Věřím, že právě díky ní získám zkušenosti, které mě posunou odborně i osobně.
Proč sis vybrala právě Seznam?
Seznam pro mě vždycky byl silná česká značka, kterou zná každý. Líbí se mi, že má tradici, ale zároveň jde pořád dopředu. A brala jsem to i jako šanci učit se od lidí, kteří patří ke špičce ve svém oboru.
Máš před sebou rok plný výzev. Je něco, z čeho máš obavy?
Trochu mám respekt z toho, jak zvládnu skloubit stáž se školou, ale věřím, že to půjde. Spíš než obavy v tom vidím příležitost, i když výzev bude určitě dost.
Čtyři týdny plné nových zkušeností, praktických úkolů i setkání s inspirativními lidmi – tak hodnotí stáž v Seznamu studenti, kteří se v rámci Seznam studentské kampaně (SSK) blíže seznámili se světem online reklamy. Nahlédli „za oponu“ digitálního marketingu, zkusili si práci s reálnými klienty a odnesli si nejen cenné know-how, ale i spoustu nezapomenutelných zážitků.
Soutěž pro studenty vyšších odborných a vysokých škol – Seznam studentská kampaň – probíhala od února do května. Letos se do ní zapojilo 98 studentů z šesti škol z celého Česka, kteří vytvořili 24 soutěžních týmů. Který z nich si kromě nových vědomostí na poli online marketingu odnesl také vítězství?
Dost bylo teorie, důležitá je i praxe. To si můžou říct studenti, kteří se letos zapojí do 9. ročníku Seznam studentské kampaně (SSK). Získají tak jedinečnou praxi v online marketingu u české internetové jedničky. Cílem je nabídnout studentům nejen teoretické znalosti, ale hlavně je naučit, jak pracovat s reklamním systémem Sklik.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.