Seznam.cz představuje exkluzivní reklamní formát Seznam na den

Seznam na den je nový exkluzivní reklamní formát, díky kterému může klient dosáhnout v rámci čistého reache až 4,1 milionu RU zásahu, což je přibližně 48 % české internetové populace.

Cena formátu je pět milionů korun a produktové řešení zahrnuje následující multi-device pozice: HP Exclusive (HP Seznamu na mobilu, desktopu i aplikaci) + Brandingy a Mobilní Square Premium na obsahových službách Seznamu (Novinky, Seznam Zprávy, Proženy, Garáž, Super, Medium). Na 24 hodin tak klient v online prostoru získá exkluzivní dominanci, neopakovatelný reach, prestižní branding na nejnavštěvovanější stránce českého internetu a efektivní vizibilitu napříč zařízeními.

Formát je vhodný pro (1) velké značky spouštějící nový produkt nebo službu, (2) firmy hledající masivní jednorázový zásah publika, (3) klienty, kteří chtějí alternativu k televizní kampani nebo brandovou kampaň s důrazem na prestiž a viditelnost a (4) partnery s potřebou být jedničkou v daný den (například launch, promo, speciální událost).

Klient díky Seznamu na den získá očištěný zásah 4,1 milionu RU uživatelů, tedy přibližně 48 % české internetové populace, během jednoho dne. Cena za 1 RU se tak rovná částce 1,20 Kč. Formát má o 38 % větší zásah za den než při nákupu televizního spotu na stanicích skupin Nova nebo Prima a celkový počet zobrazení se může vyšplhat až na 36 milionů impresí.

Sdílet na sítích