Nákupní rádce a srovnávač Zboží.cz představuje novou funkci, která zákazníkům přináší rychlý a přehledný pohled na to, jak se cena daného produktu vyvíjela. Novinka kupujícím pomáhá lépe se orientovat v cenách produktů a poskytne jim informace o tom, zda je aktuální cena opravdu výhodná.
„Nová funkce vývoje ceny přináší uživatelům výrazně vyšší míru transparentnosti než je běžné, nejde totiž jen o samotný graf. Kromě přehledného historického vývoje ceny přidáváme také indikátor výhodné ceny, nejnižší cenu a rozdíl v ceně za sledované období. Díky tomu uživatel okamžitě pozná, zda je aktuální nabídka skutečně příznivá. Tato kombinace dat šetří čas a lidé díky tomu nakupují s větší důvěrou i jistotou, že neplatí zbytečně navíc,” představuje funkci Roman Kyška, produktový manažer Zboží.cz.
U každého produktu je dostupný i přehledný záznam cenového vývoje, díky kterému uživatel vidí, jak se jeho cena měnila v čase. Nakupující si tak mohou snadno zjistit, zda je současná cena pod obvyklou cenovou úrovní produktu, v normálu nebo nad ní. Získávají tím více kontextu o cenotvorbě a mají lepší představu o tom, jakou cenu lze u daného produktu očekávat. Tato informace je zobrazena přehledně a bez nutnosti detailního studování grafů.
Česká internetová jednička, společnost Seznam.cz, přináší vendorům, kteří zastupují značky na českém trhu, nové možnosti prezentace pod značkou nákupního rádce a srovnávače Zboží.cz. Ti mohou nově vylepšit prezentaci svých produktů prostřednictvím grafických rich (rozšířených) popisů produktů, připojit popisy vendorských kategorií a samotného vendora. Výrobci mohou na nákupním rádci a srovnávači Zboží.cz rozšířit a zlepšit prezentaci …
Zboží.cz nasazuje nový způsob zobrazení nabídek v detailu produktu. Od pátku, 21. 4. 2017, je dostupný pro všechny e-shopy. „Hlavní změna spočívá v počtu zobrazených nabídek produktu. Namísto dosavadních sedmi pozic budou první tři k dispozici pro aukci, dalších pět se bude řadit podle ceny od nejlevnější,“ představuje hlavní novinku Milan Šmíd, manažer Zboží.cz
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v listopadu roku 2025.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.