Jiří Herian: Podcasty mění konzumaci obsahu

Eva Libichová 5. března 2020

Jiří Herian je prvním hostem podcastu Nejen o reklamě. V Seznamu pracuje na pozici vedoucího marketingového oddělení. V rozhovoru s moderátorem Martinem Jandorou se věnují tomu, jak se marketing vyvíjí v České republice i v Seznamu, ale i fenoménu podcastů a tomu, proč se do nich Seznam pustil.

Po 20 letech v marketingové branži se z agenturní strany rozhodl přijmout výzvu ve vedení marketingového týmu Seznamu. Dnes tak vede tým 40 lidí, kteří tvoří jakousi interní fullservicovou marketingovou agenturu.

Jedním z projektů, do kterého se jeho tým teď pouští, jsou právě podcasty. Jirka v nich podle svých slov vidí trend, který v dnešní době informačního přehlcení mění „zažitá paradigmata konzumace obsahu”. Co ale zároveň zdůrazňuje, je obezřetnost při výběru důvěryhodných zdrojů informací – nejen u podcastů. Podcasty, stejně jako další mediální kanály, nejsou imunní vůči šíření dezinformací nebo fake news. „Důležité je tedy zvolit si zdroj, který je důvěryhodný, relevantní a zajímavý.” Sám nejraději poslouchá hlavně podcasty od Českého rozhlasu, Forbes nebo Ted Talks.

Jirka dále zmiňuje, že v obsahu, který tvoříme, se chceme bavit o trendech, které se na trhu dějí, a dávat k tomu pohled Seznamu. „Není naší ambicí jenom vychvalovat Seznam a naše produkty, chceme otevírat debatu, zvát si externí hosty a přinášet posluchačům hodnotné informace.” Proto oceníme zpětnou vazbu nebo např. tipy na hosty, které byste v dalších dílech podcastu chtěli slyšet.

Co dalšího zazní v podcastu

  • jaké jsou trendy poslechovosti podcastů ve světě
  • v čem Jirka vidí přidanou hodnotu podcastů
  • pro koho je náš podcast Nejen o reklamě určen

Tuto a další epizody podcastu Nejen o reklamě najdete k poslechu i na Spotify a Apple Podcasts.

Sdílet na sítích
Poslouchat nás můžete i na