Na pomyslné křeslo pro hosta v nové epizodě podcastu Nejen o reklamě tentokrát usedl Ruda Pečenka. Jako manažer konzultačního oddělení má Ruda v Seznamu na starosti třeba Sklik nebo RTB. S Martinem Jandorou si povídali o tom, co se stihlo v loňském roce a co ho naopak čeká letos.
Ruda se Martinovi svěřil s tím, že pro jeho tým rok 2020 znamenal především upevnění pracovních rolí. S příchodem nového obchodního ředitele přišel totiž i prostor pro nové strategie a vytyčení kompetencí v týmech. Z projektů, které se v loňském roce podařilo realizovat, Ruda zmínil třeba spolupráci s Business Intelligence, se kterou připravili automatizaci a poloautomatizaci analýz, nebo nový web Sklik Akademie, který pomáhá manažerům i specialistům s orientací v Skliku.
Martina také zajímalo, jakým způsobem vzdělávají trh a představují technologické novinky. „Vzdělávání konzultantů a také trhu je něco, do čeho investujeme nejvíce času. Kvartálně máme například různé vzdělávací bloky, ale nejdůležitější je, aby se každý konzultant vzdělával také sám a uměl tyto informace předat trhu.“ Ruda se svým týmem chtějí trh naučit to, aby více chápal důležitost brandových a akvizičních formátů. V Skliku je možné brandové formáty plánovat, pracovat s nimi a to je něco, co se klienti musí dozvědět.
Jedna z Martinových otázek směřovala i na plány rozšířit Sklik mezi zahraniční klienty: „S kolegy ze zahraničního obchodu bychom rádi klientům ukázali, co Sklik dovede a jak je Sklik na českém trhu důležitý. Také pro ně připravujeme školení, kde jim chceme všechno podrobně vysvětlit.“
Co dalšího v epizodě uslyšíte:
- Seznam True View a jeho rozšíření
- Za jak dlouho je možné vyrůst z „optíka“ na samostatného optimalizátora
- Prezentuje Ruda raději online nebo offline
- Jak tráví volný čas