Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od května 2024
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v dubnu roku 2024.
(Stránka 18)
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v dubnu roku 2024.
Nákupní rádce Zboží.cz a Zboží inzeráty nově zobrazí slevy a speciální výhody jednotlivých obchodů, takže kupujícím neunikne ani jedna opravdu výhodná nabídka. Inzerenti budou moct přímo spravovat své produkty, zapojit nový reklamní formát Product Ads a pro správce značek máme připravenou novou chytřejší diagnostiku.
Rozšiřujeme propojení Skliku a Zboží.cz, tentokrát ve zpracování konverzí, díky kterému bude jejich počet přesněji odrážet jejich skutečný objem. Kdy změny nastanou a jak se u projeví u vašich kampaní?
V posledních týdnech se společně s našimi kolegy intenzivně věnujeme přípravě na cookieless budoucnost. Pozornost samozřejmě věnujeme i agenturám, abychom poskytli nejlepší možnou podporu nejen jim, ale hlavně jejich klientům. Podívejte se s námi, jaká témata se řešila na pražském setkání 11. dubna.
Agentura Netroot, vítěz naší poslední Sklik výzvy, pro svého klienta – e-shop Anareus – v relativně krátkém čase připravila slevovou Black Friday kampaň, ve které využila retargeting, dynamický retargeting a dynamický banner. Pojďte se s námi podívat, který z formátů e nejvíce osvědčil.
V rámci programatického nákupu na Seznamu můžete využít dvou hlavních kanálů, a to Skliku a RTB. Každý z těchto kanálů má své přednosti a je tak vhodný pro jiný typ kampaně. Jaká specifika obou z nich jsou nejzásadnější?
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.