Přejít na obsah

#CSR

(Stránka 2)



Seznam.cz zdarma poskytne reklamní prostor dvaceti neziskovkám. Do pomoci se správou kampaní se mohou zapojit i agentury

Kristýna Hořovská 10. ledna 2023

Česká internetová jednička Seznam.cz letos prostřednictvím nového programu Seznam Grant a svého reklamního systému Sklik poskytne prostor pro zviditelnění hned dvacítce neziskových organizací. Každá z nich bude mít možnost po celý rok využívat reklamní prostor v hodnotě 10 000 Kč měsíčně. Celkem tedy podpora jednomu subjektu činí 120 000 Kč. Do projektu se mohou zapojit …


Agenturní spolupráce roku 2021: V kategorii Cross-mediální kampaň vítězí Performio

Ceny soutěže Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz mají své vítěze. V kategorii Cross-mediální spolupráce roku se cenou pyšní Performio. To si z klání odnáší hned dvě ocenění. Odborná porota ocenila jeho skvělou práci pro klienta ePojištění.cz ze skupiny Srovnejto.cz. Vítězné Performio si z klání odnáší hned dvě ceny. Zástupce obchodního ředitele Seznamu …


Agenturní spolupráce roku 2021: Titul Cross-mediální kampaň čeká na agenturu, která plně vytěží plusy kombinování reklamních kanálů

Společnost Seznam.cz vyhlásila finalisty ocenění Agenturní spolupráce roku. Tuzemská internetová jednička se chystá ocenit výkony digitálních agentur, které s ní spolupracují, a zvolí vítěze v sedmi různých kategoriích. Agentury na ocenění nominuje odborná porota. V nejostřeji sledované kategorii Cross-mediální kampaň roku působí jako garant Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz. Jeho zástupce Vít Fiala pak zastřešuje …


Agenturní spolupráce roku 2021: Risk je zisk a Seznam odvahu v kategorii Inovátor roku ocení, říká David Velechovský

Technologická společnost Seznam.cz se brzy chystá udělit ocenění Agenturní spolupráce roku. Jednou z kategorií je i „Inovátor roku”, kterou bude letos vyhlašovat David Velechovský, manažer největšího českého reklamního systému Sklik. David stojí u přípravy a spouštění většiny produktových novinek Skliku a pomáhá s jejich zaváděním na trh. Davide, představil bys nám v krátkosti kategorii Inovátor …


Agenturní spolupráce roku 2021: Komu se podařilo nejlépe využít ve své kampani všech výhod videoreklamy?

Tuzemská internetová jednička Seznam.cz letos ocení výkony digitálních agentur v soutěži Agenturní spolupráce roku. Ceny získají agentury, které s ní spolupracují, v sedmi různých kategoriích. Garantem hned dvou z nich je Petr Daneš, manažer videoreklamy. Jeho úkolem je v pozici odborného poradce ocenit nejlepší videokampaň a videospolupráci roku. Proč jste se v Seznamu rozhodli udílet tyto …


Agenturní spolupráce roku 2021: Cenu za nejlepší obsahovou spolupráci získá agentura, která umí víc než jen komerční sdělení

Česká internetová jednička Seznam.cz vyhlásila finalisty ocenění Agenturní spolupráce roku. Jednou z kategorií je i „Obsahová spolupráce roku”, kterou bude letos vyhlašovat významná osobnost nativní reklamy, Ondřej Sitta, vedoucí Seznam Brand Studia, ve kterém vznikají jedny z nejlepších reklamních projektů. Alespoň podle mínění poroty mezinárodní soutěže Native Advertising Awards. Cenu udělí té agentuře, která lidi …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí