Nejčastější chyby v kreativě brandingu. Neděláte je také?
Využíváte branding nebo o něm zatím uvažujete? Aby byl efekt reklamy co nejvyšší, je zapotřebí, aby kreativa přesně odpovídala požadavkům, které Sklik vyžaduje.
(Stránka 2)
Využíváte branding nebo o něm zatím uvažujete? Aby byl efekt reklamy co nejvyšší, je zapotřebí, aby kreativa přesně odpovídala požadavkům, které Sklik vyžaduje.
Vánoční sezóna pomalu nabírá na obrátkách, proto je nejvyšší čas zaujmout potenciální zákazníky svou nabídkou. Se stávajícími návštěvníky můžete pracovat prostřednictvím retargetingu, ale jejich množství je omezené. Jak získat nové? Je to jednoduché, vyzkoušejte dynamický banner.
Žijeme v době, ve které jsou uhlíková stopa a enviromentální zátěž buzzwordy, s nimiž operuje celý svět. Teplota planety se zvyšuje, automobilky přecházejí na elektrický pohon, firmy odstupují od PET materiálů a fashion znovu objevuje udržitelnou módu.
Proč se v komunikaci a marketingu dlouhodobě soustředit na budování značky, kolik investovat do její podpory a jak takovou kampaň vyhodnocovat. O tom všem na letošním Seznam.cz fórum hovořili Eva Kouřilová a Milan Černík, Konzultanti mediálního plánování.
To, že v mobilu nabízíme vertikální video, už víte. V posledním roce prošlo úpravami, které z něho udělaly plnohodnotný video formát. Momentálně je dostupný na všech obsahových službách (Novinky, Seznam Zprávy, Proženy, Garáž, Super, Sport).
V pořadí pátý ročník konference Seznam.cz forum 2019 se uskutečnil 19. 9. v Divadle Archa. Řeč byla nejen o buzzwordech, ale i o aktuálních trendech v digitálním světě. Kromě marketingově komunikačních a mediálních témat se mluvilo o hoaxech, fake news nebo objektivním i dezinformačním zpravodajství.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.