#Nová funkce
(Stránka 3)
Na Emailu Profi můžete nově v kalendáři využívat u schůzek volby dostupnosti, tedy zda vám v něm schůzka zabírá čas či nikoli. Čtyři nové stavy včetně „Nezávazně“ a „Mimo kancelář“ můžete nastavit u svých schůzek přímo při jejich vytváření, ale také u schůzek, které jste přijali. Stačí kliknout na ikonu tužky v detailu události v kalendáři. Nově také přibyla možnost označit si jakoukoli schůzku jako soukromou.
Od středy 11. ledna 2023 se Jednoduchá obsahová kampaň zařadí mezi samostatné typy kampaní. Jednoduše budete moci filtrovat v Skliku, statistických reportech nebo třeba využít filtrování i přes rozhraní API. A výsledky celkových reportů tak budou přehlednější. Ale pozor! Zároveň to znamená, že od středy nebude JOK součástí reportů a filtrování ve vašich stávajících obsahových kampaních.
Zlepšete výsledky RTB kampaní díky Kontextovým vertikálám na míru
Letos v říjnu jsme vám představili Kontextové vertikály (dříve Cookieless), díky kterým lze zlepšit výsledky vašich kampaní v RTB. Pojďme si tedy připomenout, co Kontextové vertikály jsou a jak fungují. Navíc vám představíme novinku, a to kategorii na míru. Jste připraveni?
Naplánujte si spouštění a pozastavování reklam
Potřebovali jste někdy spustit sadu reklam k určitému datu, nebo ji naopak vypnout? Neobešlo se to bez ruční úpravy v rozhraní. Případně jste museli dát reklamy do nové kampaně a té potom nastavit datum spuštění. Ne vždy se ale hodí spouštět úplně novou kampaň. Vytvořili jsme proto časové plánování i na úrovni reklam, které vám …
Importujte automaticky své kampaně z Google Ads do Skliku
Přinášíme vám novou možnost, jak přenášet kampaně z Google Ads do Skliku napřímo, aniž byste museli kampaně v Editoru exportovat a do Skliku následně importovat CSV soubor. Díky propojení účtů a automatickému importu je to nyní ještě jednodušší. Co import z Google Ads v beta verzi umí a jak jej nastavit? Celé nastavení je snadné …