KVÍZ: Jak dobře znáte Sklik?
Myslíte si, že vás Sklik už ničím nemůže překvapit? Prostřednictvím kvízu, který vytvořili naši specialisté, si můžete ověřit, jestli reklamní systém od Seznamu skutečně znáte jako své boty. Držíme vám palce!
(Stránka 14)
Myslíte si, že vás Sklik už ničím nemůže překvapit? Prostřednictvím kvízu, který vytvořili naši specialisté, si můžete ověřit, jestli reklamní systém od Seznamu skutečně znáte jako své boty. Držíme vám palce!
Chcete v online prostoru efektivně oslovit nové relevantní zákazníky? Lookalike cílení, které jsme představili na Sklik Expert fóru, vám to umožní. Jakub Novotný a Honza Koutný ve své přednášce popsali nejen to, jak cílení funguje, ale také zásadní momenty jeho vývoje.
Výkon kampaní můžete hodnotit pomocí celé řady metrik. Které z nich jsou ale skutečně relevantní? Na to se ve své přednášce na Sklik Expert fóru zaměřil Martin Peška, šéf digitální agentury Pickerly. A my jsme ji pro vás natočili.
Jak cílit letní reklamu, aby byla úspěšná? Jaká témata rezonují u prázdninových kampaní? A co všechno můžete pro vaši letní kampaň v Seznamu využít? Nejen odpovědi na tyto otázky vám naservírujeme v čerstvých sezónních tipech.
Přednáška o novinkách v Skliku na Sklik Expert fóru samozřejmě nesmí chybět. I letos proto David Velechovský hostům představil, na jaké vychytávky a nové funkce se v seznamáckém reklamním systému mohou v následujícím období těšit. A díky videu, které najdete v článku, to zjistíte i vy.
Jaká je v brandových kampaních nejefektivnější frekvence zobrazení reklamy jednomu uživateli? Za optimální frekvenci se obecně považuje zobrazení v rozmezí čtyř až sedmi impresí. Teď se podíváme na to, jak poznáme, že jsme skutečně dosáhli efektivní frekvence, a kdy to tak jen vypadá.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.