Video: Zakládání kampaní v Skliku – Vyhledávání
Krok za krokem si ukážeme úplný základ Skliku – založení a nastavení kampaně ve vyhledávání. Od přihlášení do účtu, přes první sestavu a sadu klíčových slov až k inzerátu.
(Stránka 49)
Krok za krokem si ukážeme úplný základ Skliku – založení a nastavení kampaně ve vyhledávání. Od přihlášení do účtu, přes první sestavu a sadu klíčových slov až k inzerátu.
Že je Dynamický banner skvělý formát sloužící pro oslovení nových zákazníků, jsme už v minulosti psali. Teď jsme se spolu s klientem Zahradnictví Kruh rozhodli otestovat tuto hypotézu v praxi. A jak to dopadlo? Prozradíme, že došlo k nárůstu konverzního poměru a snížení PNO. Přečtěte si podrobné výsledky i doporučení, jak i vy můžete efektivně …
Textové reklamy ve vyhledávání nově nabízejí možnost editace textů. Lze dynamicky měnit číselné hodnoty. Můžete tak reagovat na vývoj cen, množství položek na skladě, odpočtu do konce kampaně a jiné běžně se měnící údaje. Odpadá tak nutnost vytváření množství nových inzerátů a zachováváme tak statistiky v rámci jedné reklamy.
V Skliku můžete pro produktovou inzerci využívat tři reklamní formáty: produktové inzeráty ve vyhledávací síti, v obsahové síti pak dynamický retargeting a dynamický banner. Aby spouštění těchto reklam bylo přehlednější a nezapomněli jste zadat všechny náležitosti nutné pro jejich spuštění, můžete nově použít produktového průvodce.
Počínaje dnešním dnem je možné prostřednictvím Skliku využívat HTML5 bannery. Ty jsou mocným nástrojem pro upoutání pozornosti potenciálních zákazníků v obsahové síti Skliku. Jaké bannery je možné používat a jaká kritéria je nutné splnit, abyste mohli HTML5 bannery využívat?
Ode dneška je v Skliku k dispozici nový konverzní kód pro měření konverzí. Ten přináší několik výhod týkajících se stability naměřených dat. S nasazením nového kódu doporučujeme neotálet, protože stávající kódy přestanou měřit konverze 30. června 2020.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.