Rozšiřujeme zásah kampaní díky významové shodě
Klíčová slova ve volné shodě se nyní zobrazí i na dotazy, které jsou k nim synonymem nebo se jedná o obdobné dotazy. S touto novinkou teď ve vyhledávání oslovíte ještě více potenciálních zákazníků.
Vyhlašujeme další Sklik výzvu. Tentokrát certifikované agentury poměří své síly v tom, která z nich dokáže nejlépe využít původně americkou, ale dnes již celosvětovou marketingovou akci, která následuje po svátku Díkůvzdání, Black Friday.
Do soutěže se mohou přihlásit všechny certifikované agentury. Proces samotného přihlášení je jednoduchý:
Odborná porota bude hodnotit to, jak kreativní a efektivní vaše kampaně na Black Friday jsou, jak dokážete pracovat s jednotlivými tipy cílení a kombinovat je mezi sebou. Samozřejmě, že i zajímavá kreativa bude vaší výhodou. Termín soutěže (13. 11. – 7. 12. 2020) není náhodou. Výkon kampaní přihlášených klientů budeme hodnotit maximálně v rozmezí tohoto období. Nemusíte se tak bát, že klienti, kterým Black Friday kampaně běží například celý měsíc budou mít výhodu. Proto každou kampaň i tu trvající jeden den má smysl přihlásit.
Odměnou výherci bude hodnotný dárek, který si může společně se svými kolegy vypít a sníst. Dále pak úspěch výherce odprezentujeme na blogu i sociálních sítích Seznamu a samozřejmě mu bude náležet i titul profíka na nejlepší Black Friday strategii v Skliku.