Přejít na obsah

#Tipy inzerentům

(Stránka 15)



Co ohrožuje malé účty

9. listopadu 2020

Jiří Studený, který se v Seznamu věnuje výkonnostní reklamě, ve své prezentaci na letošním Sklik Expert Fóru vysvětlil, proč je důležité věnovat pozornost i menším účtům a co je může ohrožovat.


Seznam.cz spustil na domovské stránce lajkovací tlačítko a na obsahových službách nový diskuzní modul. Obojí nabídne i svým partnerům

Aneta Kapuciánová 9. září 2020

Dvě nové funkce představila na svých službách česká internetová jednička, společnost Seznam.cz. Jde o tlačítko »Líbí se« ve tvaru srdce vyjadřující čtenářův zájem o konkrétní článek a nový modul pro uživatelské diskuze, který od července funguje na Proženy.cz a během podzimu se rozšíří i na ostatní obsahové weby.


Upravujeme výdejovou adresu reklamy. Pokud využíváte Google Analytics, upravte si filtry.

Reklama Skliku se aktuálně vydává přes doménu imedia.cz, na které probíhá přesměrování uživatele na cílovou stránku inzerenta. Koncem srpna 2020 tuto doménu zrušíme a reklama se bude vydávat přes doménu seznam.cz. Z toho důvodu všem inzerentům, kteří měří návštěvnost i v Google Analytics, doporučujeme, aby si přidali filtry, které zajistí, že se část návštěvnosti “neztratí” …


Vliv kreativy na úspěch kampaně

Mohlo by se zdát, že při současných velmi pokročilých možnostech optimalizace digitálních kampaní, zejména na poli programatické reklamy, lze uplatněním osvědčených postupů v podstatě zaručit úspěch. Jak je ale možné, že častokrát dvě téměř totožně nastavené kampaně dosáhnou velmi rozdílných výsledků?


Seznam.cz nabídne českým firmám a podnikatelům reklamu v hodnotě sto milionů korun

Aneta Kapuciánová 20. března 2020

České firmy a tuzemští živnostníci, jejichž podnikání bylo nejvíce zasažené koronavirovou nákazou a s ní spojenými opatřeními, mohou požádat českou internetovou jedničku, společnost Seznam.cz, o podporu v podobě zvýhodněné, či dokonce bezplatné inzerce. Firma v programu Nenecháme vás v tom vyčlenila na záchranu české ekonomiky reklamní prostor v celkové hodnotě sto milionů korun.  

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí