Co ohrožuje malé účty
Jiří Studený, který se v Seznamu věnuje výkonnostní reklamě, ve své prezentaci na letošním Sklik Expert Fóru vysvětlil, proč je důležité věnovat pozornost i menším účtům a co je může ohrožovat.
(Stránka 15)
Jiří Studený, který se v Seznamu věnuje výkonnostní reklamě, ve své prezentaci na letošním Sklik Expert Fóru vysvětlil, proč je důležité věnovat pozornost i menším účtům a co je může ohrožovat.
Období Vánoc klepe na dveře, proto je nesmírně důležité, zaměřit se na správné a efektivní nastavení kampaní. Ať už podnikáte v oblasti zdravotnických pomůcek, elektra, dětského zboží, prodeje klenotů či kosmetických a sportovních potřeb, věřte, že poptávka po produktech bude vysoká.
Dvě nové funkce představila na svých službách česká internetová jednička, společnost Seznam.cz. Jde o tlačítko »Líbí se« ve tvaru srdce vyjadřující čtenářův zájem o konkrétní článek a nový modul pro uživatelské diskuze, který od července funguje na Proženy.cz a během podzimu se rozšíří i na ostatní obsahové weby.
Reklama Skliku se aktuálně vydává přes doménu imedia.cz, na které probíhá přesměrování uživatele na cílovou stránku inzerenta. Koncem srpna 2020 tuto doménu zrušíme a reklama se bude vydávat přes doménu seznam.cz. Z toho důvodu všem inzerentům, kteří měří návštěvnost i v Google Analytics, doporučujeme, aby si přidali filtry, které zajistí, že se část návštěvnosti “neztratí” …
Mohlo by se zdát, že při současných velmi pokročilých možnostech optimalizace digitálních kampaní, zejména na poli programatické reklamy, lze uplatněním osvědčených postupů v podstatě zaručit úspěch. Jak je ale možné, že častokrát dvě téměř totožně nastavené kampaně dosáhnou velmi rozdílných výsledků?
České firmy a tuzemští živnostníci, jejichž podnikání bylo nejvíce zasažené koronavirovou nákazou a s ní spojenými opatřeními, mohou požádat českou internetovou jedničku, společnost Seznam.cz, o podporu v podobě zvýhodněné, či dokonce bezplatné inzerce. Firma v programu Nenecháme vás v tom vyčlenila na záchranu české ekonomiky reklamní prostor v celkové hodnotě sto milionů korun.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.