17. 12. 2020

Jaké prvky vašeho profilu mohou oslovit více zákazníků nejen na Firmy.cz?

Co by nemělo chybět ve vašem firemním profilu, abyste oslovili více zákazníků? V následujícím článku vás provedeme prvky, které mají významný vliv na klikanost profilu a zaujetí zákazníka, který se právě rozhoduje nad výběrem vhodné firmy. Nepodceňujte vzhled vašeho firemního profilu, je to vaše vizitka nejen na řadě služeb Seznam.cz, které měsíčně oslovují milióny uživatelů, ale i na celém internetu.

Ještě svůj firemní profil na Firmy.cz nemáte? Poradíme vám, jak ho založit a pečovat o něj.

Na co byste určitě neměli zapomenout

Úvodní fotografie

Grafické prvky včetně fotografií jsou často tím, co zákazníka zaujme jako první. Právě úvodní fotografie je jediný obrázek ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz. Proto často rozhoduje o prvním dojmu na potenciálního zákazníka. Úvodní fotografie má velký vliv na to, zda uživatel klikne na váš firemní profil nebo dá raději přednost konkurenci.

Pokud si nevíte rady, jakou úvodní fotografii zvolit, využijte naší nápovědy.

Popis činnosti

Představte si, že na váš dotaz v hledání odpovíme desítkami firem, které o sobě píší totéž… Podle čeho se tedy rozhodnete, jakou firmu vyberete? Buďte originální, jděte s kůží na trh a prozraďte konkurenční výhody. Odlište se od konkurence a zvyšte pravděpodobnost, že si potenciální zákazník vybere právě vás. Popis by měl samozřejmě obsahovat klíčová slova stěžejní pro vaše podnikání. Zvýšíte tím svou dohledatelnost na internetu a zároveň lidem sdělíte, jakou službu/zboží nabízíte. Pokud jste ještě nevyčerpali všechny znaky, které máte k dispozici, využijte je jako zmínku o specifickém zboží nebo službě, kterou nabízíte jen vy.

Kategorie

Kategorie je tím, co rozhoduje o dohledatelnosti vaší firmy na internetu. Divíte se, proč se nemůžete najít na výrazy, které byste očekávali? Pak je to právě proto, že nemáte přiřazené odpovídající kategorie, které tyto výrazy obsahují. Čím více relevantních kategorií ke svému profilu doplníte, tím více zákazníků můžete získat. Můžete tak jednoduše zviditelnit svou firmu a získat více objednávek.

Branding

Tato novinka představuje velmi zajímavý prvek podporující výkon profilu. Dokresluje firemní identitu a upoutá více pozornosti. A to nejen na Firmy.cz, ale také ve vyhledávání Seznam.cz. Branding vám může zajistit profesionální vzhled a zvýšit tak proklikovost vašeho profilu.

 Video

Rovněž novinka, která se těší značné oblíbenosti. Jak lépe uživatelům představit svou službu či zboží než právě přes video? Pro vaše video jsme vymezili slušný prostor – a to celých 1 GB. Ukažte svým zákazníkům, že jste firma přesně pro ně.

Na další prvky, které mají vliv na výkon vašeho profilu se můžete těšit v dalším článku.