Přejít na obsah

#Tisková zpráva

(Stránka 64)



Stream.cz představil nové pořady a seriálovou tvorbu. Obsah je zaměřený na celou rodinu

Hana Holubová 3. května 2018

Denní seriál Kadeřnictví zaměřený zejména na ženy, naučné, zábavné i hudební pořady a Pohádky. Tak vypadá nové jarní schéma Stream.cz zaměřené na celou rodinu. Avizovaný seriál Kadeřnictví se bude vysílat od 14. května a doplní přes čtyřicet premiérových epizod jednotlivých pořadů, které divákům Stream.cz týdně nabízí. 


Seznam.cz má nově dvoufázové ověření u všech svých služeb. Zvýší zabezpečení přihlašování například do Emailu

Aneta Kapuciánová 26. dubna 2018

Česká internetová jednička Seznam.cz spustila funkci pro lepší zabezpečení a kontrolu nad přihlášením do svých služeb. Dvoufázové ověření je postavené na myšlence „zadej heslo a potvrď přístup“, proto po přihlášení například do Emailu lidé zároveň potvrdí svůj souhlas s přístupem do schránky skrze aplikaci Seznam.cz, která se uživatele zeptá na potvrzení, zda je to on, kdo …


Finále hokejové extraligy na českém internetu: Cienciala je nejhledanějším hráčem a pozornost táhnou i partnerky

Aneta Kapuciánová 17. dubna 2018

Finále hokejové extraligy aktuálně rezonuje nejen v kabinách obou týmu a na stadionech, ale také v Seznam.cz Vyhledávání. Lidé si od konce března zadali téměř tři tisíce dotazů vztahujících se k dění okolo klubů HC Kometa Brno a HC Oceláři Třinec. Zajímali se o detaily televizních přenosů na veřejnoprávní televizi, hráče i o jejich život, …


Služba Sklik Partner se mění na Seznam Partner a nabídne řadu novinek

Aneta Kapuciánová 16. dubna 2018

Společnost Seznam.cz dnes spouští novou službu pro své klienty s názvem Seznam Partner. Přesune se pod ní současná služba Sklik Partner, která obsahovým webům umožňuje jejich monetizaci, a bude podporovat nové reklamní formáty, jakými jsou například plnohodnotná kombinovaná reklama či branding. V budoucnu se chce Seznam.cz soustředit na rozšiřování možností spolupráce pro své partnery, například na …


Televize Seznam spustila další fázi marketingové kampaně

Hana Holubová 9. dubna 2018

Od začátku dubna se televizní stanice Seznam.cz představuje v nové reklamní kampani, kterou tentokrát tvoří její tváře. V mediálním mixu se objeví OOH, print i online kanály. Jedná se o další fázi komunikace, kterou celoplošná Televize Seznam odstartovala na přelomu ledna a února, kdy informovala o svém spuštění.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí