Přejít na obsah

#Vyhledávání

(Stránka 10)



Aneta Kapuciánová 6. dubna 2022

Služba Vyhledávání české internetové jedničky spustila kampaň Velikonoce se Seznamem, která volně navazuje na dlouhodobou komunikační linku spotů s hlavní postavou děda Vševěda a jeho věrného psího kamaráda Krastyho. Cílem je oslovit nové uživatele a inspirovat ty stávající prostřednictvím sezonních témat, a to formou nejrůznějších tipů, rad a návodů, jak oslavit příchod jara. Propagace se objeví v online prostředí a potrvá dva týdny.


Světlé a stinné stránky slavného CTR. Co všechno ovlivňuje a co má vliv naopak na něj?

Zkratka CTR neboli proklikovost je jedním z nejdůležitějších pojmů ve světě internetové reklamy, e-commerce či vyhledávání. Řídí se podle něho i pořadí výsledků v internetovém vyhledávači, typ a umístění reklamy, nadpisy článků na zpravodajských serverech a mnoho dalšího. Co tedy tahle magická zkratka všechno umí? A jak souvisí s Alpakou? Nejen o tom je následující …


Máte nový obsah? Dejte o něm hned všem vědět pomocí IndexNow

Martin Kirschner 23. března 2022

Staré přísloví říká, že není nic staršího než včerejší zprávy. A svět internetu vytesal toto moudro do kamene. Respektive do IndexNow. Pokud i vy řešíte, jak aktuální obsah dostat bez zdlouhavých prodlev k širokému publiku, potěší vás následující článek. Pro vyhledávače i pro majitele webových stránek je klíčové do výsledků hledání dostat nový obsah co …


Rozšiřujeme postupně zásah vyhledávacích kampaní Skliku

V Skliku hledáme cesty, jak inzerentům rozšířit relevantní zásah kampaní a umožnit snadno oslovit všechny potenciální zákazníky. Zároveň přibližujeme chování platformě Google Ads, odkud spousta inzerentů importuje kampaně do Skliku. U klíčových slov ve frázové shodě aukce nerespektuje pořadí slov v klíčovém slově. U klíčových slov ve volné shodě pak nemusí být dodržena podmínka, že …


Nově v importu umíme Responzivní textovou reklamu (RSA) převést na textovou reklamu

Reagujeme na rostoucí podíl RSA reklam v importech do Skliku. Dosud byly reklamy ve formátu RSA ignorovány. Od dnešního dne je automaticky převádíme na Sklikem podporované ETA. Jak to funguje? Všechny RSA jsou v importu do Skliku automaticky převáděny na reklamu ve formátu ETA. Z jedné RSA je vytvořena jedna ETA. Systém funguje takto: Importovaná …


5 tipů pro vaše vizualizace aneb To nejlepší z Tableau výzvy

10. března 2022

Mile nás překvapil ohlas a účast ve výzvě, kterou pro vás připravil tým analytiků. Ještě jednou velké díky všem, kteří se zúčastnili! Sešlo se mnoho skvělých nápadů a byla by škoda si je nechat jen pro sebe. Mrkněte do galerie níže a inspirujte se výběrem pěti nejlepších grafů a dashboardů z našich dat. Každý příspěvek doprovází …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí