Zpřesňujeme statistiky zobrazení textových reklam ve vyhledávání

Od 13.6.2022 přecházíme na přesnější započítávání zobrazení pro textové reklamy Skliku ve vyhledávání na Seznam.cz. V důsledku toho se změní i od nich odvozené metriky. Co se změní a jak se na změnu připravit?

Přesnější započítávání spočívá v odfiltrování části non-human trafficu a jeho nezapočítávání k textovým reklamám Skliku. Očekávaný pokles zobrazení je cca 1/3. Může se lišit dle oboru.

Co budou úpravy znamenat pro vás?

  • V případě, že používáte upozornění nebo automatická pravidla reagující na pokles počtu zobrazení, je možné, že se budou vykonávat, přestože reálně nedochází ke změně výkonu. Zvažte přechod na upozornění nebo pravidla založená na počtu prokliků.
  • S poklesem počtu zobrazení se adekvátně zvýší míra prokliku (CTR).
  • Stejně tak je možné, že dostanete hlášení o změně počtu zobrazení v jiných reportingových systémech, které používáte.
  • Důsledkem bude také zpřesnění (snížení) ztracených zobrazení z důvodu nízkého ranku.

Tým Skliku

Sdílet na sítích