Přejít na obsah

#Vyhledávání

(Stránka 2)



Máte nový obsah? Dejte o něm hned všem vědět pomocí IndexNow

Martin Kirschner 23. března 2022

Staré přísloví říká, že není nic staršího než včerejší zprávy. A svět internetu vytesal toto moudro do kamene. Respektive do IndexNow. Pokud i vy řešíte, jak aktuální obsah dostat bez zdlouhavých prodlev k širokému publiku, potěší vás následující článek. Pro vyhledávače i pro majitele webových stránek je klíčové do výsledků hledání dostat nový obsah co …


Rozšiřujeme postupně zásah vyhledávacích kampaní Skliku

V Skliku hledáme cesty, jak inzerentům rozšířit relevantní zásah kampaní a umožnit snadno oslovit všechny potenciální zákazníky. Zároveň přibližujeme chování platformě Google Ads, odkud spousta inzerentů importuje kampaně do Skliku. U klíčových slov ve frázové shodě aukce nerespektuje pořadí slov v klíčovém slově. U klíčových slov ve volné shodě pak nemusí být dodržena podmínka, že …


Nově v importu umíme Responzivní textovou reklamu (RSA) převést na textovou reklamu

Reagujeme na rostoucí podíl RSA reklam v importech do Skliku. Dosud byly reklamy ve formátu RSA ignorovány. Od dnešního dne je automaticky převádíme na Sklikem podporované ETA. Jak to funguje? Všechny RSA jsou v importu do Skliku automaticky převáděny na reklamu ve formátu ETA. Z jedné RSA je vytvořena jedna ETA. Systém funguje takto: Importovaná …


5 tipů pro vaše vizualizace aneb To nejlepší z Tableau výzvy

10. března 2022

Mile nás překvapil ohlas a účast ve výzvě, kterou pro vás připravil tým analytiků. Ještě jednou velké díky všem, kteří se zúčastnili! Sešlo se mnoho skvělých nápadů a byla by škoda si je nechat jen pro sebe. Mrkněte do galerie níže a inspirujte se výběrem pěti nejlepších grafů a dashboardů z našich dat. Každý příspěvek doprovází …


Cesta za správným výsledkem aneb A/B testování ve Vyhledávání 1. díl

Veronika Geltner 1. března 2022

Vyhledávání Seznamu řídíme produktově, primárně tedy cílíme na řešení uživatelských problémů. Abychom je vyřešili správně, využíváme testování různých řešení. Připravili jsme pro vás seriál, ve kterém vám přiblížíme, jak využíváme A/B testování a na co si dát případně pozor. Co znamená A/B test? Tato metoda nám umožňuje na určitém vzorku lidí otestovat možná řešení a …


Vyhledávání na Seznamu dominuje, stejně jako olympiádě, Ester Ledecká. Češi se zajímají i o curling

Aneta Kapuciánová 14. února 2022

Olympiáda tradičně vzbuzuje velký zájem Čechů, který se odráží na růstu počtu hledaných výrazů v Seznam.cz Vyhledávání. To alespoň jednou měsíčně používá každý druhý Čech. Tentokrát vykazují hlavní vyhledávané výrazy dokonce pětkrát vyšší hledanost než u minulých olympijských her, které proběhly v létě v Tokiu. Podobné nicméně zůstává vnímání olympiády českou veřejností ‒ zájem se soustřeďuje na …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí