Redesignovaný Seznam.cz Newsletter nabízí čtenářům dvě obsahové verze

29. května 2013

Seznam.cz Newsletter dostal novou, redesignovanou podobu. Zásadní změnou je, že nově existuje ve dvou verzích podle typu příjemců. Pro drobné podnikatele je tu Seznam.cz Věstník, odborníkům je určen Seznam.cz Newsletter.

Seznam.cz své newslettery rozesílá klientům již několik let s jednoduchým cílem informovat o novinkách v možnostech internetové prezentace na serverech Seznam.cz a o produktech společnosti. Redesignovaná verze prošla výraznou změnou po obsahové i grafické stránce. Nově vznikly dvě verze – Seznam.cz Newsletter a Seznam.cz Věstník. Oba i nadále informují o produktových inovacích a novinkách v reklamě na Seznam.cz, ale jsou odlišeny mírou odbornosti zpráv a cílovou skupinou čtenářů. Nové číslo obou verzí bude vycházet každé dva měsíce.

Živnostníkům a menším podnikatelům je určený Seznam.cz Věstník. Čtenáři se v něm dozví základní informace o novinkách, které mohou právě oni pro svou prezentaci na internetu využít, a zároveň praktické rady k efektivnímu on-line marketingu od manažerů z obchodní sítě.

Druhá obsahová verze, určená profesionálům v on-line marketingu, funguje na principu mikroblogů od šesti odborníků ze Seznam.cz – jejich tématy budou cílená reklama, mobilní reklama, video reklama, PPC, analytika a ceníky. Odborníci se budou střídat v přispívání a  každý bude pravidelně dvakrát do roka publikovat články věnující se novinkám ve svém oboru.

Obměnou prošly oba portály i po grafické stránce. Nový layout stojí na moderním, jednoduchém a přehledném designu, v němž se čtenář velmi rychle zorientuje a není zahlcován zbytečnými rubrikami a kolonkami. V novém designu mohou uživatelé samozřejmě přejít i k druhé obsahové verzi a vybrat si, která ze dvou obsahových variant je pro ně ta vhodná.

Marek Dobrý
Marek

Sdílet na sítích