20. 5. 2013

Zboží.cz rozjíždí předprázdninovou kampaň

Internetový srovnávač zboží, Zboží.cz, připravil předprázdninovou kampaň. Ta trvá od 13. 5. do konce června, a to v televizi, rádiu, tisku, na internetu a na venkovních plochách. Kampaň upozorňuje na výhody srovnávání zboží na internetu.

Kampaň serveru Zboží.cz odstartovala v polovině května, kdy lidé začínají vyhledávat produkty, které si s sebou vezmou na dovolenou. Cílem je ukázat, že i bez slevy mohou v internetových obchodech ušetřit nemalé částky. Jediné, co musejí udělat, je navštívit Zboží.cz a jednotlivé ceny mezi sebou porovnat.

Kampaň se zaměří na většinu dostupných formátů. Lidé ji mohou vidět na všech kanálech televize Prima TV a kanálech patřící do skupiny AT Media či slyšet na vlnách Českého rozhlasu. Kampaň také využije celostránkovou inzerci v deníku Metro, Computer a mixu titulů vydavatelství Ringier Axel Springer. „Po velice dobré zkušenosti s kampaní na server Sfinance.cz jsme se rozhodli, že i u Zboží.cz využijeme Megaboard v pražské ulici Bubenská 1 na budově bývalého Kulturního domu Vltavská. Ten doplníme ještě o LED obrazovku na Wilsonově u magistrály a na Argentinské,“ řekl Jan Samko, senior brand manažer společnosti Seznam.cz.


Kuba