3. 6. 2013

Kam nejvýhodněji na dovolenou poradí kampaň Sdovolená.cz

Internetový srovnávač cen zájezdů, Sdovolená.cz, si před hlavní turistickou sezónou připravil reklamní kampaň. Jejím cílem je upozornit uživatele na službu, kde pro sebe a své blízké naleznou tu nejvýhodnější dovolenou.

Kampaň odstartovala již 20. 5. na LED obrazovce v ulici Argentinská a radiovými spoty na stanici Český rozhlas Radiožurnál. Hlavní část mediální prezentace serveru Sdovolená.cz začne 10. června na stanici Impuls a v síti stanic MMS. Kampaň se objeví i v titulech vydavatelství Ringier Axel Springer (Reflex, Blesk pro ženy, Blesk magazín, Nedělní Blesk, Sport magazín), Bauer Media Praha a bude podpořena i celostránkovou inzercí v deníku Metro.

On-line část kampaně využije display reklamu, PPC, RTB a direct mailing. Uživatelé se také mohou těšit na soutěž o 3 zájezdy v hodnotě 50 000 Kč. Kampaň potrvá do půlky července a vznikla in-house.

Lenka Sabolčáková
Lenka