5. 9. 2013

Změny v Skliku – 5. září 2013

To máte: statistické reporty podle typu a názvu konverze, úprava výběru data ve formuláři; bugfixy kopírování nastavení kampaně, přepínání mezi účty a nezobrazování statistik v grafu.

Vítáme vás u třetího dílu vysílání z vývojové dílny Skliku – chceme vás informovat, že jsme právě zveřejnili následující změny:

Inzerentské rozhraní

Vytváření statistického reportu
(Vytváření statistického reportu, viz bod 1.)

  1. Statistické reporty podle typu konverze – v záložce Statistiky naleznete u reportů Účet/Kampaň/Sestava volby Typ konverze a Název konverze, které můžete použít při vytváření statistického reportu. Dále je k dispozici nový typ reportu Typy konverzí kde můžete volit rozlišení souhrn nebo kampaních a sestavách.
    • Jak na to? Vytvořte si několik konverzních kódů s různými typy konverzí a nasaďte je na váš web. Po několika dnech si vytvořte statistický report, ve kterém uvidíte statistiky podle typů konverzí i podle názvů konverzních kódů.
  2. Úprava přepínání mezi účty – v úterý jsme upravili menu pro přepínání mezi účty a dnes jsme ještě opravili nahlášenou chybu při scrolování v seznamu připojených účtů.
  3. Výběr data v kalendáři – hodně uživatelů nám napsalo, že jim vadí používání kalendáře. Zejména to, že při prokliku na počáteční období se na vybraný datum resetuje i období koncové. Nově tedy nedochází k vynulování koncového data při výběru období.
  4. Kopírování nastavení kampaní – tlačítko potvrzující kopírování je nyní neaktivní pokud nebylo vybráno žádné nastavení kampaně ke kopírování nebo není zvolena žádná cílová kampaň.
  5. Nezobrazování statistik v grafu – opravili jsme nezobrazování statistických dat v grafu pokud je kampaň zpoplatněna platbou za zobrazení.
  6. A těšte se na pondělí! Zase něco kuchtíme, tedy tepeme, v naší dílně.

Další díl oblíbeného vysílání z vývojové dílny Skliku pro vás uvedeme za pár dní.

Za celý tepající tým Skliku sepsal Jirka Chomát.