4. 10. 2013

Sfinance.cz kampaní podpoří povinné ručení zdarma

Internetový porovnávač finančních produktů, server Sfinance.cz, odstartoval svoji doposud největší marketingovou kampaň. Jejím cílem je ukázat výhody nejnovějšího produktu – povinného ručení zdarma.

Kampaň odstartovala v polovině září celostránkovou inzercí v tisku. Nyní se přesouvá do své hlavní části, a to na televizní obrazovky a venkovní plochy. Televizní spot bude k vidění do konce října na všech kanálech FTV Prima, Barrandov a stanicích patřících pod AT Media. Reklama pracuje s animovanou platformou podobně jako u spotu na server Zboží.cz  nebo aplikaci Mapy.cz. Jejím cílem je ukázat divákům, že získat povinné ručení zadarmo není pohádka, ale skutečnost. Realizaci TV spotu zajistila společnost Eallin Prague, koncept a obsah spotu vznikl inhouse.

Na venkovních plochách si serveru Sfinance.cz budou moci lidé všimnout v ulicích Sokolovská, Nádražní, Radlická a ve videu i na Nuselském mostě. Součástí kampaně jsou i on-line média, konkrétně videoreklama ve zkrácené desetivteřinové verzi na službách společnosti Seznam.cz. Nový produkt Sfinance.cz povinné ručení zdarma se objeví také ve formě product placementu v pořadu Rady ptáka Loskutáka.

Kampaň bude podpořena i venkovními eventy, kde hostess tým bude na vybraných velkých parkovištích po celé České republice lákat řidiče do stanu Sfinance.cz. Zde si budou moci jednoduše spočítat, kolik mohou díky serveru Sfinance.cz ušetřit na povinném ručení a případně si ho na místě ihned sjednat. Celá marketingová podpora bude trvat do konce listopadu.


Radim