21. 10. 2013

Upravené Zboží.cz přináší tipy k nákupu či dynamický výpis produktů

Internetový srovnávač cen, Zboží.cz, výrazně upravil podobu své domovské stránky. Uživatelé na ni nově naleznou speciální nabídky a zajímavé tipy k nákupu či dynamicky se řadící výpisy produktů vycházející z chování samotných nakupujících.

Nová domovská stránka nenabízí jen hledání mezi nabídkami, ale chce uživatele inspirovat relevantním obsahem. Denně pro něj bude připravena tzv. „Nabídka dne“, kde lidem představíme, ve spolupráci s výrobci či samotnými prodejci, nový nebo cenově atraktivní produkt. Níže jsou umístěny kategorie, kde si lze nově nechat vypsat všechny sekce na jednom místě. V další části je pro nakupující nachystána inspirace k nákupu ve stylu „Co teď letí nejvíce“. Tato sekce je rozdělena do devíti skupin. V každé z nich se zobrazují nejžádanější produkty z vybrané kategorie. Nová domovská stránka se tak skládá z kombinace automaticky generovaného a moderovaného obsahu. Není zapomenuto ani na nakupující, kteří si vybírají zboží na základě značky. V poslední části úvodní stránky serveru Zboží.cz se zobrazují loga značek, které jsou u nakupujících nejoblíbenější. Při prokliknutí loga se zobrazí výpis všech produktů dané značky, které se nacházejí v e-shopech.

Několika obsahových novinek si nakupující mohou všimnout i ve výpisu produktů. Zde se budou jednotlivé výrobky dynamicky řadit tak, že se na prvním místě objeví vždy zboží, které je u lidí nejžádanější. Pořadí se mění podle uživateli zadaných filtrů. Tímto chceme nakupujícím opět trochu usnadnit výběr a nabídnout jim výrobky oblíbené i u ostatních lidí. Navíc jsme do výpisu produktu zařadili i jeho základní charakteristiku. Nově se lidé mnohem rychleji zorientují, zda je nabízené zboží skutečně to, co chtějí.


Jakub