Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od července 2025
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v červnu roku 2025.
Reklamní systém Sklik.cz začal nově svým zákazníkům nabízet možnost využít funkce retargeting. Díky tomu nyní mohou v partnerské obsahové síti oslovit uživatele, kteří na jejich stránkách v minulosti nakoupili nebo je pouze navštívili.
Retargeting pracuje na jednoduchém principu. Provozovatel stránek umístí na svůj web krátký kód, díky kterému si reklamní systém Sklik.cz zapamatuje všechny uživatele stránek a URL adresy, které uživatelé navštívili. Tato data pak mohou například e-shopy použít k definování cílových skupin zákazníků a vytvářet pro ně reklamu na míru v partnerské obsahové síti (Novinky.cz, iHned.cz a dalších téměř 4500 webů). Pomocí retargetingu je tak možné výrazně zvýšit efektivitu on-line reklamních kampaní.
Pokud se chcete o funkci retargeting dozvědět více, navštivte blog kolegů z Sklik.cz, kde naleznete podrobné informace.
David