
V sekci Moje Mapy nyní jako premioví uživatelé najdete několik novinek. Můžete si k uloženým místům psát poznámky a označovat si, že jste je navštívili, filtrovat si je podle nejrůznějších parametrů nebo si je trvale zobrazit nad mapou.
Reklamní systém Sklik.cz začal nově svým zákazníkům nabízet možnost využít funkce retargeting. Díky tomu nyní mohou v partnerské obsahové síti oslovit uživatele, kteří na jejich stránkách v minulosti nakoupili nebo je pouze navštívili.
Retargeting pracuje na jednoduchém principu. Provozovatel stránek umístí na svůj web krátký kód, díky kterému si reklamní systém Sklik.cz zapamatuje všechny uživatele stránek a URL adresy, které uživatelé navštívili. Tato data pak mohou například e-shopy použít k definování cílových skupin zákazníků a vytvářet pro ně reklamu na míru v partnerské obsahové síti (Novinky.cz, iHned.cz a dalších téměř 4500 webů). Pomocí retargetingu je tak možné výrazně zvýšit efektivitu on-line reklamních kampaní.
Pokud se chcete o funkci retargeting dozvědět více, navštivte blog kolegů z Sklik.cz, kde naleznete podrobné informace.
David