Sklik výzva: Nejlepší Black Friday strategie má vítěze
Závěr roku patřil tradičně Black Friday a agentury stály před poslední letošní Sklik výzvou, ukázat tu nejlepší strategii v hlavní nákupní sezóně. Jak si s ní poradili a kdo se stal vítězem?
Reklamní systém Sklik.cz začal nově svým zákazníkům nabízet možnost využít funkce retargeting. Díky tomu nyní mohou v partnerské obsahové síti oslovit uživatele, kteří na jejich stránkách v minulosti nakoupili nebo je pouze navštívili.
Retargeting pracuje na jednoduchém principu. Provozovatel stránek umístí na svůj web krátký kód, díky kterému si reklamní systém Sklik.cz zapamatuje všechny uživatele stránek a URL adresy, které uživatelé navštívili. Tato data pak mohou například e-shopy použít k definování cílových skupin zákazníků a vytvářet pro ně reklamu na míru v partnerské obsahové síti (Novinky.cz, iHned.cz a dalších téměř 4500 webů). Pomocí retargetingu je tak možné výrazně zvýšit efektivitu on-line reklamních kampaní.
Pokud se chcete o funkci retargeting dozvědět více, navštivte blog kolegů z Sklik.cz, kde naleznete podrobné informace.
David