22. 1. 2014

Seznam.cz nově začal nabízet retargeting

Reklamní systém Sklik.cz začal nově svým zákazníkům nabízet možnost využít funkce retargeting. Díky tomu nyní mohou v partnerské obsahové síti oslovit uživatele, kteří na jejich stránkách v minulosti nakoupili nebo je pouze navštívili.

Retargeting pracuje na jednoduchém principu. Provozovatel stránek umístí na svůj web krátký kód, díky kterému si reklamní systém Sklik.cz zapamatuje všechny uživatele stránek a URL adresy, které uživatelé navštívili. Tato data pak mohou například e-shopy použít k definování cílových skupin zákazníků a vytvářet pro ně reklamu na míru v partnerské obsahové síti (Novinky.cz, iHned.cz a dalších téměř 4500 webů). Pomocí retargetingu je tak možné výrazně zvýšit efektivitu on-line reklamních kampaní.

Pokud se chcete o funkci  retargeting dozvědět více, navštivte blog kolegů z Sklik.cz, kde naleznete podrobné informace.    


David