Na ČZU si studenti během přednášek vyučovaných Seznamem vyzkoušeli, jak co nejlépe pracovat s PPCčky – seznámili se s reklamním systémem Sklik. V rámci semestru se zapojili do soutěže v nastavení kampaní a Seznam.cz jim přitom poskytoval odbornou podporu. Vítěze jsme odměnili exkurzí na centrále.
Během letního semestru 2013/2014 seznamácké HR oddělení a oddělení PPC konzultantů spolupracovala s Provozně ekonomickou fakultou České zemědělské univerzity v Praze. Ondřej Krišica z Skliku tam přednášel v rámci předmětu Marketingová komunikace. Na přednášky navazovala soutěž, které se zúčastnilo 17 tří až čtyřčlenných týmů studentů. Každý tým dostal kredit pro nastavení kampaně. Studenti si mohli vybrat, zda budou nastavovat kampaň pro firmu, kterou si sami vyberou, nebo pro vlastní podnikatelský projekt. Poměrně brzy se v soutěži vyčlenila užší skupina týmů, která se projevovala velmi aktivně. Na konci soutěže Seznam.cz práci studentů komplexně zhodnotil. Tři vítězné týmy byly odměněny diplomy a půldenní exkurzí v Seznamu s odbornými přednáškami z oblasti internetu. Studenti se také dozvěděli, jak vypadá Assessment centrum a vyzkoušeli si týmovou spolupráci formou hry. Začleněna byla i prohlídka budovy centrály.
Studenti na celé akci ocenili především možnost přiblížit se praxi, vyslechnout si zkušenosti lidí z oboru, který studují, a dozvědět se, jak vypadá práce ve velké firmě. Věříme, že spolupráce obě strany obohatila, ať už se v budoucnu se studenty potkáme jako s kolegy nebo jako s klienty.
Za HR oddělení Norma Garcíová