
Jak jsme slibovali, srpnovým redesignem naše práce na Sreality.cz neskončila. Každý den přemýšlíme nad tím, jak tento realitní server, který v říjnu navštívilo přes 700 000 reálných uživatelů, vylepšit, aby práce s ním byla pro kupující i prodávající jednodušší a efektivnější. Ještě před koncem roku tak přicházíme s několika produktovými vylepšeními.
Realitní slovník:
Přemýšleli jste někdy, co znamenají pojmy jako podlahová plocha bytu či PENB a báli jste se zeptat? Abyste už v realitním světě netápali, připravili jsme pro vás slovník pojmů, se kterými se běžně můžete potkat. Odkaz na něj naleznete na domovské stránce.
Videorecenze:
Být volný jako pták a doslova proletět nemovitostí, která se vám líbí. Nově jsme na Sreality.cz umožnili vkládání videorecenzí. Díky tomu inzerenti mohou poutavější formou ukázat prodávanou nemovitost potenciálním zájemcům. Už nyní je na Sreality.cz k nalezení přes 1800 podobných recenzí. Tento doplněk není nijak zpoplatněn.
Doplnění bodů zájmů (POI body):
Je logické, že pokud hledáte vhodnou nemovitost pro koupi, zajímáte se i o nejbližší okolí. Díky propojení s Mapy.cz nově zobrazujeme i body zájmu neboli POI body. Hned tak uvidíte, kde je nejbližší zastávka MHD, školka nebo bankomat. 
Jednoduchý tisk:
Ačkoliv je internetové připojení dostupné téměř všude v České republice, často si potřebnou dokumentaci chceme vytisknout a vzít sebou. I na to jsme mysleli a možnost tisku inzerátu upravili tak, aby se vešel na jednu stránku. 
Nový reklamní formát „Tip Makléř“:
Tip Makléř je první reklamní produkt zaměřený pro prezentaci prodejce (makléře) na konkrétní oblast, typ nabídky a kategorii nemovitosti. Je to ideální produkt pro náběr nabídky a zvýšení prestiže pro danou lokalitu.
(Po kliknutí na obrázek se vám otevře celý produktový list nové reklamní pozice “Tip Makléř”)
Naše práce stále pokračuje a to i v roce 2015. Pokud budete mít jakýkoliv nápad či připomínku, kdykoliv se na nás obraťte.
Hezké Vánoce, tým Sreality.cz

Michal