16. 12. 2014

Vánoční kampaň Zboží.cz odstartovala svoji druhou část

image

Od začátku prosince mohou televizní diváci vidět dvě zcela nové verze TV reklam na Zboží.cz. Kampaň ukazuje šíři produktů, které lze na Zboží.cz najít. Vybere si zde totiž opravdu každý.

Kampaň, která odstartovala na začátku října, nabírá s blížícími se Vánoci na obrátkách. „Obměnili jsme televizní spoty a posílili jejich frekvenci. Posilujeme také naše působení v online prostoru, a to především formou intenzivnějších PPC a bannerových kampaní. Novinkou jsou pro nás třeba i PR články v on-line lifestylových magazínech na téma výběr a nákup vánočních dárků,“ řekl Pavel Snížek, manažer produktové komunikace ve společnosti Seznam.cz. //

Cílem nových spotů je ukázat divákům, že Zboží.cz není jen místem, kde najdou dárek pod stromeček. Zároveň jim ukazují i to, kde nejvýhodněji nakoupit. Proto je v kampani kladen důraz na široké množství produktů, mezi kterými každý najde to, co právě potřebuje. //

Kampaň poběží opět na televizních stanicích skupin NOVA GROUP a FTV Prima a v rádiu.

image
Lenka