11. 3. 2015

Test pozic inzerátů Skliku pod výsledky vyhledávání

V rámci zvyšování relevance Skliku pro uživatele ve vyhledávání na Seznam.cz jsme spustili test až 3 pozic pod přirozenými výsledky vyhledávání.

Testovaná varianta výsledků se v tuto chvíli zobrazuje cca 25 % uživatelům hledajícím na Seznam.cz. Poté co získáme dostatečné data, budeme vyhodnocovat optimální formu či další rozšíření testu. Vzhled nových výsledků vyhledávání si můžete prohlédnout na obrázku níže. Spodní pozice se zobrazí, jen pokud by se jinak v pravém sloupci nyní vydaly jedna až tři reklamy. Spodní pozice neobsahují rozšíření Sklik Odkazy.

Do testu se nelze uměle zapojit, ani není možné vyhodnotit změny ve statistikách vašich kampaní.

V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit na email sklik@firma.seznam.cz.
Za celý tým Sklik.cz Ondřej Krišica