Předáním certifikátu mladým lidem z dětských domovů vyvrcholil workshop, který připravila společnost Seznam.cz ve spolupráci s Nadací Terezy Maxové dětem a platformou Byznys pro společnost v rámci projektu New Job New Life. Absolventi získali ty nejdůležitější informace o tom, jak uspět na trhu práce. Dvoudenní seminář uspořádalo oddělení HR tuzemské internetové jedničky a jeho garantem se stala personální ředitelka Helena Kuklíková.
První část workshopu byla zaměřena na získání základních informací, například jakými cestami je možné hledat zaměstnání a co čekat po odeslání žádosti o pracovní místo. V praktické části si účastníci na vlastní kůži vyzkoušeli simulaci prvního telefonického kontaktu se zaměstnavatelem a probrali své životopisy a motivační dopisy.
Druhý den byl věnován vysvětlení pojmů, jako jsou pracovní smlouva, zkušební doba nebo výpovědní lhůta, a upřesnění, jaké jsou formy ukončení pracovního poměru či které dokumenty může zaměstnavatel požadovat při nástupu. V závěrečné části účastníci natrénovali praktickou přípravu na výběrové řízení a prošli přijímacím pohovorem nanečisto.
„Mám radost, že díky projektu New Job New Life můžeme pomoci mladým lidem z dětských domovů vstoupit co nejlépe na trh práce. Ze zpětné vazby jsme zjistili, jaké největší překážky na mladé čekají, a tomu jsme přizpůsobovali obsah praktických nácviků. Předáním certifikátů pro nás ale spolupráce rozhodně nekončí. Těší mne, že už dnes víme, že tři z účastníků získali práci a k tomu využili čerstvě získané znalosti. Již nyní připravujeme další workshop, který proběhne na podzim,“ dodává Helena Kuklíková, personální ředitelka společnosti Seznam.cz
„Naší snahou je připravovat děti a mladé lidi na samostatný život dlouho před tím, než dětský domov reálně opustí. Projekt New Job New Life, který realizujeme s platformou Byznys pro společnost, je vyvrcholením tohoto dlouhodobého úsilí, jehož hlavním cílem je zajistit mladým lidem pracovní uplatnění. Velmi nám proto pomáhají partneři jako Seznam.cz, kteří neváhají věnovat čas, chuť a své odborné zázemí. Tato podaná ruka je velmi ceněna a my si jí nesmírně vážíme,“ uvedla Terezie Sverdlinová, ředitelka Nadace Terezy Maxové dětem.
V našem newsletteru občas propadáme pesimismu z krize tradičních médií. Dnes pro vás ale máme dobré zprávy – stále se objevují nové projekty, které se rozhodly vydat klasickou cestou seriózní žurnalistiky. Na závěr našeho seriálu jsme pro vás vybrali ty nejzajímavější z nich, které se rozhodly nespoléhat na velké mediální domy a vydaly se vlastní cestou.
Každý rok pořádáme Seznam studentskou kampaň, soutěž, která studenty vysokých a vyšších odborných škol provede teorií i praxí online marketingu. Účastníci pak své zkušenosti s projektem popisují v krátkých videorozhovorech. Petra Jalovecká, která má v Seznamu na starost HR marketing, se během jejich natáčení seznámila s Anitou a Vaškem – budoucími Seznamáky.
Od září pro vás pod novým názvem Seznam se s médii pravidelně připravujeme přehled toho nejdůležitějšího ze světa médií. Listopadové vydání nám tentokrát dalo zabrat – v našem seriálu o hlavních českých mediálních domech jsme se totiž postupně dostali až k Seznamu. Psát o nás samotných je občas jako bruslit po tenkém ledě, výsledek vám ale nabízíme s čistým svědomím a jako bonus přidáváme i tři filmové tipy!
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.