Předáním certifikátu mladým lidem z dětských domovů vyvrcholil workshop, který připravila společnost Seznam.cz ve spolupráci s Nadací Terezy Maxové dětem a platformou Byznys pro společnost v rámci projektu New Job New Life. Absolventi získali ty nejdůležitější informace o tom, jak uspět na trhu práce. Dvoudenní seminář uspořádalo oddělení HR tuzemské internetové jedničky a jeho garantem se stala personální ředitelka Helena Kuklíková.
První část workshopu byla zaměřena na získání základních informací, například jakými cestami je možné hledat zaměstnání a co čekat po odeslání žádosti o pracovní místo. V praktické části si účastníci na vlastní kůži vyzkoušeli simulaci prvního telefonického kontaktu se zaměstnavatelem a probrali své životopisy a motivační dopisy.
Druhý den byl věnován vysvětlení pojmů, jako jsou pracovní smlouva, zkušební doba nebo výpovědní lhůta, a upřesnění, jaké jsou formy ukončení pracovního poměru či které dokumenty může zaměstnavatel požadovat při nástupu. V závěrečné části účastníci natrénovali praktickou přípravu na výběrové řízení a prošli přijímacím pohovorem nanečisto.
„Mám radost, že díky projektu New Job New Life můžeme pomoci mladým lidem z dětských domovů vstoupit co nejlépe na trh práce. Ze zpětné vazby jsme zjistili, jaké největší překážky na mladé čekají, a tomu jsme přizpůsobovali obsah praktických nácviků. Předáním certifikátů pro nás ale spolupráce rozhodně nekončí. Těší mne, že už dnes víme, že tři z účastníků získali práci a k tomu využili čerstvě získané znalosti. Již nyní připravujeme další workshop, který proběhne na podzim,“ dodává Helena Kuklíková, personální ředitelka společnosti Seznam.cz
„Naší snahou je připravovat děti a mladé lidi na samostatný život dlouho před tím, než dětský domov reálně opustí. Projekt New Job New Life, který realizujeme s platformou Byznys pro společnost, je vyvrcholením tohoto dlouhodobého úsilí, jehož hlavním cílem je zajistit mladým lidem pracovní uplatnění. Velmi nám proto pomáhají partneři jako Seznam.cz, kteří neváhají věnovat čas, chuť a své odborné zázemí. Tato podaná ruka je velmi ceněna a my si jí nesmírně vážíme,“ uvedla Terezie Sverdlinová, ředitelka Nadace Terezy Maxové dětem.
Čtyři týdny plné nových zkušeností, praktických úkolů i setkání s inspirativními lidmi – tak hodnotí stáž v Seznamu studenti, kteří se v rámci Seznam studentské kampaně (SSK) blíže seznámili se světem online reklamy. Nahlédli „za oponu“ digitálního marketingu, zkusili si práci s reálnými klienty a odnesli si nejen cenné know-how, ale i spoustu nezapomenutelných zážitků.
Dlouho jsme zvažovali, na jaké mediální téma bychom se měli zaměřit tento podzim: Čím dál větší rizika umělé inteligence? Pokračující krize tradičních médií? Znepokojivé online trendy mladé generace? Nebo na pokračování volebního seriálu, kterému jsme se věnovali celé letošní jaro? Ale pak jsme si řekli: ne. Právě teď je čas na něco úplně jiného: pozitivitu. A tak pro vás máme pětidílnou sérii s názvem Dobré zprávy. Je čas si připomenout, že ne vše se hroutí – a hlavně, že hodně toho máme v rukou i my sami.
Končí náš předvolební seriál: probrali jsme průzkumy, sociální sítě, předvolební debaty i politickou reklamu. A uzavřít ho nemůžeme ničím jiným než umělou inteligencí. Ačkoli dnes zasahuje do volebních kampaní v podstatě jen okrajově, do příštích voleb se to může velmi rychle změnit – a kdo ví, jestli na poslední chvíli nezasáhne i do těch letošních.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.