Předáním certifikátu mladým lidem z dětských domovů vyvrcholil workshop, který připravila společnost Seznam.cz ve spolupráci s Nadací Terezy Maxové dětem a platformou Byznys pro společnost v rámci projektu New Job New Life. Absolventi získali ty nejdůležitější informace o tom, jak uspět na trhu práce. Dvoudenní seminář uspořádalo oddělení HR tuzemské internetové jedničky a jeho garantem se stala personální ředitelka Helena Kuklíková.
První část workshopu byla zaměřena na získání základních informací, například jakými cestami je možné hledat zaměstnání a co čekat po odeslání žádosti o pracovní místo. V praktické části si účastníci na vlastní kůži vyzkoušeli simulaci prvního telefonického kontaktu se zaměstnavatelem a probrali své životopisy a motivační dopisy.
Druhý den byl věnován vysvětlení pojmů, jako jsou pracovní smlouva, zkušební doba nebo výpovědní lhůta, a upřesnění, jaké jsou formy ukončení pracovního poměru či které dokumenty může zaměstnavatel požadovat při nástupu. V závěrečné části účastníci natrénovali praktickou přípravu na výběrové řízení a prošli přijímacím pohovorem nanečisto.
„Mám radost, že díky projektu New Job New Life můžeme pomoci mladým lidem z dětských domovů vstoupit co nejlépe na trh práce. Ze zpětné vazby jsme zjistili, jaké největší překážky na mladé čekají, a tomu jsme přizpůsobovali obsah praktických nácviků. Předáním certifikátů pro nás ale spolupráce rozhodně nekončí. Těší mne, že už dnes víme, že tři z účastníků získali práci a k tomu využili čerstvě získané znalosti. Již nyní připravujeme další workshop, který proběhne na podzim,“ dodává Helena Kuklíková, personální ředitelka společnosti Seznam.cz
„Naší snahou je připravovat děti a mladé lidi na samostatný život dlouho před tím, než dětský domov reálně opustí. Projekt New Job New Life, který realizujeme s platformou Byznys pro společnost, je vyvrcholením tohoto dlouhodobého úsilí, jehož hlavním cílem je zajistit mladým lidem pracovní uplatnění. Velmi nám proto pomáhají partneři jako Seznam.cz, kteří neváhají věnovat čas, chuť a své odborné zázemí. Tato podaná ruka je velmi ceněna a my si jí nesmírně vážíme,“ uvedla Terezie Sverdlinová, ředitelka Nadace Terezy Maxové dětem.
Soutěž pro studenty vyšších odborných a vysokých škol – Seznam studentská kampaň – probíhala od února do května. Letos se do ní zapojilo 98 studentů z šesti škol z celého Česka, kteří vytvořili 24 soutěžních týmů. Který z nich si kromě nových vědomostí na poli online marketingu odnesl také vítězství?
Prezident sotva stanovil termín parlamentních voleb, a oficiálně tak odstartoval předvolební kampaň, přesto na nás už několik týdnů na každém rohu čeká usměvavá tvář tu koaličního, tu opozičního politika, výjimečně političky. Volební plakáty a billboardy jsou vyzdobeny vlajkami, vykřičníky a barvami všech odstínů. Nic z toho tu ale není náhodou – každý prvek vizuální kampaně pečlivě vybírají marketingoví poradci. V dnešní kapitole našeho předvolebního seriálu se zaměříme právě na politickou reklamu.
Čtvrtý ročník Festivalu mediálního vzdělávání konaný od 18. do 21. srpna v Praze nabídne učitelům a knihovníkům z celé republiky exkurze do redakcí, debatu o bezpečnosti dětí v online světě a desítky praktických workshopů. Tematicky se zaměří na umělou inteligenci, dezinformace nebo novinářskou etiku. Akci organizuje společnost Seznam.cz ve spolupráci s řadou odborníků na mediální gramotnost.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.