Nová verze importéru s podporou AdWords Editoru 11.1

27. července 2015

Před časem došlo k aktualizaci AdWords Editoru na verzi 11.1, která využívá v exportovaných CSV souborech nová pojmenování některých sloupců a zcela změněna byla podoba cílových URL inzerátů.

Dnes jsme nasadili novou verzi nástroje na import kampaní do Skliku, která podporuje následující změny:

  • Pozastavené kampaně  již nemohou být naimportovány jako aktivní i když sloupec stavu kampaně obsahuje české „Pozastaveno“ namísto „Paused“.
  • Opravili jsme aktivaci pozastavených sítí (vyhledávání/obsahová síť).
  • Podporujeme tzv. Upgradované URL adresy následujícím způsobem:
    • URL bez templatu – tedy jen vyplněný sloupec Destination URL.
    • URL s templatem – vyplněný sloupec Final URLTracking template.
    • Nepodporujeme hodnoty ve sloupci Custom parameters – při importu je zobrazeno varování, že sloupec je vyplněn, ale nebude zohledněn při importu.

Přesto prosím věnujte pozornost informačním a varovným informacím v importním nástroji. Rozhodně také doporučujeme kontrolu vašich kampaní po provedení importu. Jakoukoliv nejasnost nebo chybu nám prosím reportuje. Děkujeme.

Váš tým Skliku

Sdílet na sítích