Seznam.cz nasazuje na Zboží.cz Dárkového rádce pro vánoční nákupy
16. listopadu 2015
Na základě předchozího úspěchu s testováním služby Asistent spustí Seznam.cz na službě Zboží.czod 16. 11. do 23. 12. 2015 Dárkového rádce. Tato chatovací funkce, na jejímž druhém konci je živý rádce s přehledem o produktech, poradí lidem při nákupech v době největšího náporu před vánočními svátky. Kromě toho Zboží.cz přináší na domovské stránce roztříděné tipy na vánoční nadílku nejen pro „ni“ a pro „něj“, ale i pro babičku nebo šéfa.
Před Vánoci bude lidem při výběru dárků radit přímo tým služby Zboží.cz, který má o nabízeném sortimentu detailní přehled. Podle aktuálních dat se Češi při výběru dárků drží tradice, a tak pod stromečkem nacházíme nejčastěji parfémy, mobilní telefony či stavebnice Lego. Rádce se zákazníků vyptá, jestli má jít o dárek praktický ke každodennímu využití nebo naopak o věc, která udělá v první řadě radost. Zjistí, v jaké cenové relaci se má pohybovat, a na základě toho společně s uživatelem vybere ten pravý a originální dárek. Dárkový rádce je tedy v první řadě inspirací pro ty, kteří si s výběrem nevědí rady. Prostřednictvím chatovacího boxíku s grafikou firemního maskota Krastyho a vánočního stromku mohou lidé s rádci komunikovat online denně v pracovních dnech od 9 do 22 hodin, o víkendech a svátcích od 9 do 19 hodin.
„Jsme si vědomi, že tuto službu využije menší část uživatelů a většina si svůj dárek najde rovnou. My ale chceme, aby na našich stránkách našli odpovídající servis všichni – tento důraz na lokální úhel pohledu nás odlišuje od konkurence,“ vysvětluje důvod spuštění novinky Milan Šmíd, manažer Zboží.cz.
Inspirovat k vánočním nákupům bude i samotná domovská stránka Zboží.cz, na které přibyly tipy na vánoční dárky. Tým služby Zboží.cz vybrané produkty rozřadil do kategorií: Pro ni, Pro něj, Pro školáky, Pro nejmenší, Pro babičku, Pro dědečka, Pro celou rodinu a Pro tchýni i šéfa. Lidé si je mohou seřadit podle toho, kolik chtějí za vánoční dárky letos utratit.
Chytrá kampaň je novinka v Skliku, která se automaticky a bez nutnosti specifikovat cílení vydává do obsahové i vyhledávací sítě. Díky tomu nahradí pět typů kampaní, které aktuálně inzerenti musí využít, pokud chtějí obsáhnout celé portfolio Skliku. Jak kampaň funguje a pro koho se hodí?
Sreality.cz přináší nové inzertní balíčky, které vám ušetří čas i peníze. Zapomeňte na každodenní platby a užijte si výhodnější a pohodlnější způsob inzerce. V tomto článku vám ukážeme, jaké výhody a možnosti vám nové balíčky přinášejí a jak s nimi efektivně propagovat vaši nemovitost.
Dlouho avizovaný konec cookies třetích stran v prohlížeči Chrome se nekoná. Google se po letech slibů, že je začne ve svém prohlížeči blokovat, a několika odkladech definitivně rozhodl cookies zachovat s možností je ručně vypnout v nastavení prohlížeče. Význam cookies třetích stran ale dlouhodobě klesá, a proto Seznam sází na 1st party data, která jsou stabilní, spolehlivá a zajišťují, že vaše kampaně zasáhnou správné publikum.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.