Seznam.cz nasazuje na Zboží.cz Dárkového rádce pro vánoční nákupy
16. listopadu 2015
Na základě předchozího úspěchu s testováním služby Asistent spustí Seznam.cz na službě Zboží.czod 16. 11. do 23. 12. 2015 Dárkového rádce. Tato chatovací funkce, na jejímž druhém konci je živý rádce s přehledem o produktech, poradí lidem při nákupech v době největšího náporu před vánočními svátky. Kromě toho Zboží.cz přináší na domovské stránce roztříděné tipy na vánoční nadílku nejen pro „ni“ a pro „něj“, ale i pro babičku nebo šéfa.
Před Vánoci bude lidem při výběru dárků radit přímo tým služby Zboží.cz, který má o nabízeném sortimentu detailní přehled. Podle aktuálních dat se Češi při výběru dárků drží tradice, a tak pod stromečkem nacházíme nejčastěji parfémy, mobilní telefony či stavebnice Lego. Rádce se zákazníků vyptá, jestli má jít o dárek praktický ke každodennímu využití nebo naopak o věc, která udělá v první řadě radost. Zjistí, v jaké cenové relaci se má pohybovat, a na základě toho společně s uživatelem vybere ten pravý a originální dárek. Dárkový rádce je tedy v první řadě inspirací pro ty, kteří si s výběrem nevědí rady. Prostřednictvím chatovacího boxíku s grafikou firemního maskota Krastyho a vánočního stromku mohou lidé s rádci komunikovat online denně v pracovních dnech od 9 do 22 hodin, o víkendech a svátcích od 9 do 19 hodin.
„Jsme si vědomi, že tuto službu využije menší část uživatelů a většina si svůj dárek najde rovnou. My ale chceme, aby na našich stránkách našli odpovídající servis všichni – tento důraz na lokální úhel pohledu nás odlišuje od konkurence,“ vysvětluje důvod spuštění novinky Milan Šmíd, manažer Zboží.cz.
Inspirovat k vánočním nákupům bude i samotná domovská stránka Zboží.cz, na které přibyly tipy na vánoční dárky. Tým služby Zboží.cz vybrané produkty rozřadil do kategorií: Pro ni, Pro něj, Pro školáky, Pro nejmenší, Pro babičku, Pro dědečka, Pro celou rodinu a Pro tchýni i šéfa. Lidé si je mohou seřadit podle toho, kolik chtějí za vánoční dárky letos utratit.
Dlouho avizovaný konec cookies třetích stran v prohlížeči Chrome se nekoná. Google se po letech slibů, že je začne ve svém prohlížeči blokovat, a několika odkladech definitivně rozhodl cookies zachovat s možností je ručně vypnout v nastavení prohlížeče. Význam cookies třetích stran ale dlouhodobě klesá, a proto Seznam sází na 1st party data, která jsou stabilní, spolehlivá a zajišťují, že vaše kampaně zasáhnou správné publikum.
Digitální marketing se rychle mění a s blížícím se koncem cookies třetích stran je třeba se zaměřit na využití 1st party dat. Propojení platformy Tealium se Sklikem otevírá nové možnosti cílení na vlastní zákazníky. Objevte, jaké výhody integrace přináší.
Už více než 10 let internetové vyhledávače postupně mění svou funkci – z tradičního webového rozcestníku se posouvají do pozice zprostředkovatele obsahu s cílem odpovídat na uživatelské dotazy přímo. V Seznamu interně říkáme, že se vyhledávač proměňuje v odpovídač. Jaké kroky podnikáme, abychom tomuto trendu šli naproti, jak fungují naše AI sumarizace a co na to uživatelé?
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.