V době předvánočního shonu jsme na službě Zboží.cz připravili novinku Doručení do Vánoc. Prostřednictvím této funkce budou moci e-shopy svým zákazníkům sdělit, do jakého data a za jakých podmínek jim mohou garantovat doručení zboží tak, aby ho zákazníci dostali spolehlivě do Štědrého dne.
Pro obchody je od 2. 12. 2015 v administračním rozhraní Zboží.cz připravena nová funkce Doručení do Vánoc, kde mohou tyto informace nastavit ke zboží, které je dostupné skladem nebo do týdne. „Zákazník se díky tomu v předvánočním čase na Zboží.cz snadno zorientuje podle informace o dostupnosti produktů. Ikonka dárku mu po najetí myši zobrazí informace o tom, v jakém nejrychlejším termínu může svůj dárek dostat a co je k tomu zapotřebí splnit. Jedná se přitom zejména o způsob platby a doručení, kde například bezhotovostní platba kartou on-line je logicky velmi často tou nejrychlejší a v tomto případě i nejvýhodnější metodou,“ říká Milan Šmíd, manažer služby Zboží.cz.
Zboží.cz se tak snaží pomoci obchodům, aby mohli své zákazníky informovat o aktuální vytíženosti před Vánoci a uživatelům pomoci rychleji se zorientovat, kde mohou ještě do Vánoc nakoupit své dárky.
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v lednu tohoto roku. Nově založené kategorie Na Zboží jsme založili nové kategorie. Doporučujeme vám zkontrolovat a upravit CATEGORYTEXT v XML feedu, pokud je váš sortiment pro tyto kategorie relevantní: Kultura a zábava | Volný čas …
Internetový srovnávač Zboží.cz vendorům nově nabízí možnost zdarma uvádět štítek autorizovaného prodejce. Zároveň je dostupná funkce odkazování na vendory prostřednictvím co-brandových bannerů. Veškeré informace k nastavení jsou k dispozici v Nápovědě.
Zviditelněte svou značku a přiveďte více potenciálních zákazníků na váš e-shop jako náš klient Pepeho čokolády. Ukážeme vám, jakých úspěchů můžete dosáhnout právě s komplexním nastavením kampaní na Zboží.cz. Pojďme se společně podívat na výsledky případové studie. Cílem spolupráce s klientem Pepeho čokolády bylo zvýšení zobrazování nabídek na e-shopu, které by pomohly přivést na stránky …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.