V době předvánočního shonu jsme na službě Zboží.cz připravili novinku Doručení do Vánoc. Prostřednictvím této funkce budou moci e-shopy svým zákazníkům sdělit, do jakého data a za jakých podmínek jim mohou garantovat doručení zboží tak, aby ho zákazníci dostali spolehlivě do Štědrého dne.
Pro obchody je od 2. 12. 2015 v administračním rozhraní Zboží.cz připravena nová funkce Doručení do Vánoc, kde mohou tyto informace nastavit ke zboží, které je dostupné skladem nebo do týdne. „Zákazník se díky tomu v předvánočním čase na Zboží.cz snadno zorientuje podle informace o dostupnosti produktů. Ikonka dárku mu po najetí myši zobrazí informace o tom, v jakém nejrychlejším termínu může svůj dárek dostat a co je k tomu zapotřebí splnit. Jedná se přitom zejména o způsob platby a doručení, kde například bezhotovostní platba kartou on-line je logicky velmi často tou nejrychlejší a v tomto případě i nejvýhodnější metodou,“ říká Milan Šmíd, manažer služby Zboží.cz.
Zboží.cz se tak snaží pomoci obchodům, aby mohli své zákazníky informovat o aktuální vytíženosti před Vánoci a uživatelům pomoci rychleji se zorientovat, kde mohou ještě do Vánoc nakoupit své dárky.
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v dubnu tohoto roku. Nové parametry Díky novým parametrům si uživatelé na webu mohou vyfiltrovat jednotlivé nabídky či produkty, také se jim informace zobrazí v detailu produktu. Správné zadání hodnot do tagu PARAM si můžete zkontrolovat …
Jste e-shop a inzerujete na Seznamu? Pokud chcete maximalizovat počet objednávek, určitě využíváte Zboží.cz i Sklik, včetně Produktových inzerátů. Co byste řekli tomu, pokud byste si veškerou produktovou inzerci na Seznamu mohli nastavit, spravovat a vyhodnotit v jednom rozhraní? Právě to je cílem projektu, kterému říkáme Seznam Nákupy. Co tyto změny konkrétně znamenají pro vás, …
Když se v minulosti řekl dynamický retargeting, znamenalo to možnost oslovit zákazníky, kteří si na webu prohlíželi produkty nebo kategorie produktů. Od listopadu loňského roku máte možnost využít v Skliku nové cílení DRTG návštěvníků Seznamu. Co to znamená a jak se to týká nové Sklik výzvy? Díky DRTG návštěvníků Seznamu máte nově možnost oslovit ty, …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.