6. 1. 2016

Lednové novinky v ppcHITu

Zpoplatněním exportů do AdWords vývoj nástroje ppcHIT samozřejmě neskončil. Jsme rádi, že vám můžeme představit několik drobných vylepšení, která by vám práci s aplikací měla zpříjemnit.

  • Stránkování – Díky stránkování si nyní můžete zobrazit více náhledů reklam. Budete tak mít v případě potřeby lepší přehled o vytvořených inzerátech.

    ppchit_strankovani

  • Statistika synchronizace – V grafu i tabulce je nová statistika informující o počtu synchronizovaných položek mezi ppcHITem a reklamním systémem. Přehledně tak uvidíte, kolik položek každý den splňovalo podmínky a bylo v Skliku inzerováno.
  • Upozornění na existující export – Pokud se pokoušíte nastavit automatický export do kampaně, kde již takový export existuje, systém vás upozorní. Již se vám nestane, že si pozastavíte sestavy v kampani jiným exportem.
  • Řazení a vyhledávání v tabulkách obchodů a exportů – Nad tabulkami je nově i pole pro vyhledávání a je možné řadit podle všech sloupců.
  • Průběh exportu – Zapracovali jsme na vizualizaci průběhu exportu a to jak automatického, tak i manuálního. Od teď budete vědět, že export probíhá a v jaké je fázi.

    ppchit_export

Vylepšení jsme přidali na základě vaší zpětné vazby. Pokud byste měli další návrhy na vylepšení, neváhejte je napsat prostřednictvím formuláře zpětné vazby nebo do komentářů. Za veškeré podněty děkujeme a pevně věříme, že vám ppcHIT bude sloužit ještě lépe.

Za tým Skliku Jan Dufek, Tomáš Kovařík a David Velechovský