Click2Call – podpořte účinnost své mobilní reklamy

15. února 2016

V inzerátech na mobilních telefonech je nyní možné zobrazovat tlačítko pro přímé volání.

Náhled C2C v hledání Náhled C2C v hledání

Abychom usnadnili komunikaci mezi vámi a vašimi zákazníky, přidali jsme do Skliku novou funkci přímého volání z inzerátů v mobilních telefonech. U inzerátů nyní existuje možnost zobrazovat tlačítko pro volání. Kliknutí na něj automaticky vytočí vámi zadané telefonní číslo. Zákazník se tak s vámi může snadno spojit bez toho, že by musel hledat telefonický kontakt na webových stránkách.

Krom toho, že možnost přímého volání z inzerátů usnadňuje komunikaci mezi vámi a zákazníky, zvyšuje také proklikovost inzerátů až o 10 %.

V současnosti testujeme v provozu několik grafických podob.

Nastavení volby přímého volání je velmi jednoduché. V editaci kampaně přibylo nové pole pro vložení devítimístného telefonního čísla. Pevně je nastavena předvolba pro Českou republiku. Uložení platného telefonního čísla v povoleném rozsahu aktivuje zobrazení tlačítka Click2Call ve všech inzerátech dané kampaně na mobilních telefonech. Bližší informace o omezeních naleznete v naší nápovědě.

Nastavení C2C v rozhraní Sklik.cz Nastavení C2C v rozhraní Sklik.cz

Věříme, že tato funkce ještě zvýší účinnost vaší inzerce v Sklik.cz. Budeme rádi, když se s námi podělíte o zkušenosti s jejím využíváním prostřednictvím komentářů nebo formuláře zpětné vazby v našem rozhraní.

Za celý tým Skliku Tomáš Kovařík a Matěj Lopata

Sdílet na sítích