PpcHIT, který jsme v loňském roce dali inzerentům k dispozici, je efektivním a široce využívaným nástrojem pro tvorbu produktových kampaní. Na základě zpětné vazby od našich uživatelů neustále pracujeme na dalších vylepšeních. Dnes vám představujeme podporu dynamických číselných parametrů.
O co jde? Při jakékoli editaci inzerátu Sklik zakládá z několika důvodů inzerát nový a původní maže. V inzerátech produktových kampaní však při aktualizacích velmi často dochází ke změně hodnoty některých parametrů (nejčastěji ceny) a zakládání nového inzerátu v takovém případě není žádoucí. V reklamních sestavách se tak množí smazané inzeráty s malými statistikami a často jen nepatrně se měnícími uvedenými cenami.
Nově můžete v ppcHITu číselné hodnoty nastavit jako dynamické parametry, u kterých lze měnit numerické hodnoty, aniž by Sklik zakládal nový inzerát a původní mazal. Jednoduše parametr uzavřete do dvojitých složených závorek.
Dvojité složené závorky nehledejte mezi modifikacemi položek, vepište je přímo do šablony ručně. Uzavření do dvojitých závorek má vliv pouze na číselné proměnné. Inzeráty s proměnnými s písmeny nebo jinými znaky budou nahrazovány novými inzeráty jako dosud.
V čem vám dynamické číselné parametry pomohou?
- Lepší přehlednost v účtu pro vás.
- Inzeráty budou mít více statistik, na jejichž základě děláte rozhodnutí směrem k vyšší efektivitě.
- Rychlejší práce s Sklikem pro vás díky menšímu počtu položek v účtu a tím pádem nižší datové náročnosti.
Co plánujeme dalšího s dynamickými číselnými parametry?
V tuto chvíli jsou dynamické číselné proměnné podporovány pouze v ppcHITu a pro inzeráty v Skliku, nikoli Adwords.
Pokud byste měli další návrhy na vylepšení, neváhejte je napsat prostřednictvím formuláře zpětné vazby nebo do komentářů. Za veškeré podněty děkujeme a pevně věříme, že vám ppcHIT bude sloužit ještě lépe.
Za celý tým Skliku Tomáš Kovařík a David Velechovský