V rámci zkvalitnění servisu směrem k e-shopům Zboží.cz dnes představuje Pokročilé měření konverzí. To e-shopům pomůže nejen ve zpřesnění současných statistik, ale umožní jim získat také detailní informace o provedených objednávkách a lépe poznat svoje zákazníky. Spuštění Pokročilého měření konverzí je snadné, všem zájemcům je k dispozici v administraci provozovny. Na testování novinky se podílel Shoptet.
Proč nasadit Pokročilé měření konverzí
E-shopy zjistí víc o provedené objednávce. Nejen že k ní došlo, ale i jaké zboží bylo zakoupeno.
Více statistik a detailů o uskutečněných objednávkách, které pomohou zvýšit výkon e-shopu. Do budoucna třeba výpočet podílu nákladů na konverzích.
Zpřesnění současných statistik.
Díky výhradně šifrovanému spojení a autorizaci pomocí neveřejného klíče jsou data spolehlivá a v bezpečí.
Díky asynchronnímu kódu se nezpožďuje načítání stránek e-shopu.
Detailnější informace o provedených objednávkách nám umožní lépe analyzovat trh. Budeme tak moci doporučovat produkty, které se skutečně prodávají, a e-shopy, s nimiž jsou lidé spokojeni.
Jak spustit Pokročilé měření konverzí
V administraci své provozovny (Správa provozovny > Měření konverzí) e-shop odsouhlasí obchodní podmínky pro Pokročilé měření konverzí.
Dále je třeba zkopírovat měřící kódy a nechat si je upravit správcem e-shopu. Jak na to popisuje nápověda k Měření konverzí.
Ověřít, zda se informace o objednávkách v pořádku zaznamenávají. Nejlépe pomocí testovacího sandboxu.
Zda jsou měřící kódy správně nasazeny, je možné ověřit v testovacím sandboxu. Zde si každý e-shop vygeneruje testovací kódy a následně zjistí, zda jsou všechny objednávky správně zaznamenány.
V případě, že e-shop využívá starší měřící kód, nebude nijak k jeho náhradě nucen. Avšak zároveň nebude možné mu zajistit výhody Pokročilého měření konverzí. Proto výměnu starších IFRAME kódů za novější asynchronní doporučujeme pro větší rychlost a spolehlivost.
Pro základní měření konverzí postačí jen frontendová část (JavaScript). Pro Pokročilé měření konverzí je potřeba zasílat i autorizovaná data z backendu.
Pro co největší komfort e-shopů spolupracujeme s výrobci nejběžnějších e-shopových řešení a máme již hotové, popřípadě v nejbližších dnech připravujeme integraci pokročilého měření do jejich systému. Samotný e-shop pak jen vyplní ID provozovny a tajný klíč, které zjistí v administraci své provozovny. Pokud běží e-shop na méně běžné platformě, je potřeba kvůli nasazení kódů oslovit svého správce.
Více informací o měření konverzí najdete na této stránce Nápovědy. Veškeré dotazy zodpovíme na e-mailu zbozi@firma.seznam.cz
Zákazníci dnes čelí náročnému rozhodování. V záplavě nabídek od nespočtu e-shopů je pro ně výběr správného produktu a obchodu výzvou. Úspěšné e-shopy vynikají vizuálně, přínosnými informacemi i precizním nastavením nabídek. Právě to je odlišuje od těch, které se ztrácí v davu. Ukážeme vám postupy, díky kterým klienti výkonnostní marketingové agentury Advisio porážejí konkurenci.
Nově máte možnost vstupovat do rozhraní Skliku i Zboží.cz jediným loginem jako vlastník účtu i jako uživatel, pokud jste správce účtu. Přesun mezi rozhraními tak bude naprosto plynulý.
Kampaně typu Zboží.cz v Skliku se nově stávají kampaněmi typu Nákupy. Nový název lépe vystihuje současný zásah inzerce, který už delší dobu široce přesahuje cenový srovnávač Zboží.cz. Nepleťte si ale název srovnávače Zboží.cz, který pro návštěvníky zůstává stejný.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.