V rámci zkvalitnění servisu směrem k e-shopům Zboží.cz dnes představuje Pokročilé měření konverzí. To e-shopům pomůže nejen ve zpřesnění současných statistik, ale umožní jim získat také detailní informace o provedených objednávkách a lépe poznat svoje zákazníky. Spuštění Pokročilého měření konverzí je snadné, všem zájemcům je k dispozici v administraci provozovny. Na testování novinky se podílel Shoptet.
Proč nasadit Pokročilé měření konverzí
E-shopy zjistí víc o provedené objednávce. Nejen že k ní došlo, ale i jaké zboží bylo zakoupeno.
Více statistik a detailů o uskutečněných objednávkách, které pomohou zvýšit výkon e-shopu. Do budoucna třeba výpočet podílu nákladů na konverzích.
Zpřesnění současných statistik.
Díky výhradně šifrovanému spojení a autorizaci pomocí neveřejného klíče jsou data spolehlivá a v bezpečí.
Díky asynchronnímu kódu se nezpožďuje načítání stránek e-shopu.
Detailnější informace o provedených objednávkách nám umožní lépe analyzovat trh. Budeme tak moci doporučovat produkty, které se skutečně prodávají, a e-shopy, s nimiž jsou lidé spokojeni.
Jak spustit Pokročilé měření konverzí
V administraci své provozovny (Správa provozovny > Měření konverzí) e-shop odsouhlasí obchodní podmínky pro Pokročilé měření konverzí.
Dále je třeba zkopírovat měřící kódy a nechat si je upravit správcem e-shopu. Jak na to popisuje nápověda k Měření konverzí.
Ověřít, zda se informace o objednávkách v pořádku zaznamenávají. Nejlépe pomocí testovacího sandboxu.
Zda jsou měřící kódy správně nasazeny, je možné ověřit v testovacím sandboxu. Zde si každý e-shop vygeneruje testovací kódy a následně zjistí, zda jsou všechny objednávky správně zaznamenány.
V případě, že e-shop využívá starší měřící kód, nebude nijak k jeho náhradě nucen. Avšak zároveň nebude možné mu zajistit výhody Pokročilého měření konverzí. Proto výměnu starších IFRAME kódů za novější asynchronní doporučujeme pro větší rychlost a spolehlivost.
Pro základní měření konverzí postačí jen frontendová část (JavaScript). Pro Pokročilé měření konverzí je potřeba zasílat i autorizovaná data z backendu.
Pro co největší komfort e-shopů spolupracujeme s výrobci nejběžnějších e-shopových řešení a máme již hotové, popřípadě v nejbližších dnech připravujeme integraci pokročilého měření do jejich systému. Samotný e-shop pak jen vyplní ID provozovny a tajný klíč, které zjistí v administraci své provozovny. Pokud běží e-shop na méně běžné platformě, je potřeba kvůli nasazení kódů oslovit svého správce.
Více informací o měření konverzí najdete na této stránce Nápovědy. Veškeré dotazy zodpovíme na e-mailu zbozi@firma.seznam.cz
Listopad pro mnohé představuje čas, kdy pořizují adventní kalendáře svým blízkým. Zatímco děti ocení tradičně čokoládové, dospělí budou mít radost spíše z něčeho nápaditějšího. Podle dat Seznam.cz Vyhledávání a nákupního srovnávače Zboží.cz jsou hitem letošního roku vedle čokoládových kalendářů také čajové, kosmetické nebo alkoholové. Do větší obliby se ale dostávají také ty s erotickou tématikou, zájem o ně je letos dvakrát vyšší než loni.
12. listopadu 2024 rozšíříme technologii měření konverzí Skliku a Zboží.cz. Systém zvládne doměřit více konverzí a budete tak mít přesnější přehled o výkonu vašich kampaní na Seznamu a jeho partnerské síti. V čem změna spočívá a jak se projeví ve vašem účtu?
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v říjnu roku 2024.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.